PARTNER PORTALU

Vistula Group w lutym miała wyższą sprzedaż rdr.

Autor: Adam Sofuł 4 marca 2021 11:05

Po pierwszych dwóch miesiącach 2021 r. przychody Vistula Retail Group były po ponad jedną czwartą niższe niż rok wcześniej. Głównie ze względu na styczeń, kiedy obowiązywały obostrzenia i galeria handlowe były zamknięte. Sprzedaż w lutym była wyższa niż rok wcześniej.

W pierwszych dwóch miesiącach przychody Vistula Retail Group wyniosły 111,4 mln zł i były niższe od analogicznego okresu poprzedniego roku o 27,9 proc. W pierwszym miesiącu 2021 przychody były niższe o 58,3 proc. niż rok wcześniej.

Po otwarciu galerii handlowych 1 lutego sytuacja zmieniła się diametralnie – przychody wyniosły 78,2 mln zł wobec 76,3 mln zł w lutym 2020 r. Te lepsze wyniki VRG uzyskała dzięki segmentowi jubilerskiemu grupy (marka W.Kruk), który osiągnął w lutym przychody w wysokości 42,3 mln zł wobec 32,4 mln zł rok wcześniej (wzrost o 30,4 proc.). W ciągu dwóch miesięcy roku przychody wyniosły 54,8 mln zł, i były mniejsze o 5,7 proc. niż rok wcześniej.

Segment odzieżowy (marki Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler) w okresie styczeń-luty zanotował przychody na poziomie 56,6 mln zł wobec 96,5 mln zł rok wcześniej (spadek o 41,3 proc.) W lutym też nie udało się odbudować sprzedaży. Była ona o 18,1 proc. niższa niż w lutym 2020 r i wyniosła 35,9 mln zł.

W lutym przychody z kanału online wyniosły 15,7 mln zł wobec 12 mln zł rok wcześniej (wzrost o 30,5 proc.). Narastająco w pierwszych dwóch miesiącach sprzedaż online przyniosła przychody w wysokości 37,9 mln zł (41,5 proc. więcej niż rok wcześniej) i stanowiła 34 proc. osiągniętych w tym czasie przez VRG przychodów - niemal dwukrotnie większy udział niż w pierwszych miesiącach 2020 r.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10000
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.