Vistula i W. KRUK z nowym systemem e-commerce od i-systems
Vistula Group S.A. rozwija swoje działania e-commerce. W ramach współpracy z i-systems zostały uruchomione nowe platformy sprzedaży dla marek Vistula i Wólczanka. Projekt obejmował również stworzenie nowego systemu e-commerce dla W.KRUK.
Reklama
Grupa Vistula aktualnie posiada 370 salonów, o łącznej powierzchni sprzedażowej liczącej 30,9 tys. m2 (w tym między innymi: 118 sklepów marki Vistula, 116 sklepów marki Wólczanka). Sieć salonów jubilerskich W.KRUK obejmuje 106 butików. W związku z tym, podczas wdrożenia od razu uwzględniono rozwiązania wielokanałowości. Wybrane z nich, to: możliwość sprawdzenia online dostępności produktów w sklepie stacjonarnym, możliwość zamówienia produktów z dostawą do domu podczas zakupów w sklepie stacjonarnym, spójny program lojalnościowy dla klientów - niezależnie od miejsca zakupu, czy zaawansowane zarządzanie stanami magazynowymi.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama