Vistula stawia na franczyzę
W 2017 r. Vistula Group planuje uruchomienie 6 salonów własnych Vistula i Wólczanka oraz aż 25 franczyzowych. Na początek ekspansji, w dębickiej Galeria Raj zadebiutował butik ogólnopolskiej sieci salonów mody męskiej Wólczanka.

Fot. Adobe Stock. Data dodania zdjęcia 4 listopada 2022
Reklama
W 2017 r. planujemy uruchomienie 6 salonów własnych Vistula i Wólczanka oraz aż 25 franczyzowych, co znacząco zwiększy zasięg spółki. Współpraca ze znaną i cenioną na Podkarpaciu Galerią Raj to klucz do otwarcia się na rynku dębickim. Nowy salon Wólczanki cieszy się dużą popularnością wśród mieszkańców, a oferta specjalna na cały asortyment przyciągnęła w dniu otwarcia tłumy klientów – powiedziała Katarzyna Piszczek, dyrektor Działu ds. Franczyzy Vistula Group.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama