Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Vistula stawia na franczyzę

W 2017 r. Vistula Group planuje uruchomienie 6 salonów własnych Vistula i Wólczanka oraz aż 25 franczyzowych. Na początek ekspansji, w dębickiej Galeria Raj zadebiutował butik ogólnopolskiej sieci salonów mody męskiej Wólczanka.
Reklama

W 2017 r. planujemy uruchomienie 6 salonów własnych Vistula i Wólczanka oraz aż 25 franczyzowych, co znacząco zwiększy zasięg spółki. Współpraca ze znaną i cenioną na Podkarpaciu Galerią Raj to klucz do otwarcia się na rynku dębickim. Nowy salon Wólczanki cieszy się dużą popularnością wśród mieszkańców, a oferta specjalna na cały asortyment przyciągnęła w dniu otwarcia tłumy klientów – powiedziała Katarzyna Piszczek, dyrektor Działu ds. Franczyzy Vistula Group.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum