Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Voice Contact Center z Grupy OEX kontynuuje współpracę z siecią Rossmann

Voice Contact Center wspiera obsługę klientów drogerii Rossmann, zarówno kupujących w sklepach stacjonarnych, jak i w kanale e-commerce. W czasie pandemii skala działań w obszarze obsługi drogerii internetowej wzrosła dwukrotnie.
Reklama

Współpraca rozpoczęła się pod koniec 2018 roku w związku z potrzebą zapewnienia obsługi klientów zainteresowanych popularną promocją Black Friday. Po zakończeniu promocji firma zdecydowała się na stałe kontynuować współpracę z Voice Contact Center w obszarze customer experience.

– Promocje w Rossmannie to okres wzmożonego kontaktu z Sekcją Obsługi Klienta. Częściowy outsourcing daje nam możliwość jeszcze lepszego dopasowania do zmieniających się warunków i bieżącego reagowania na szczyty sprzedażowe – mówi Anna Chmielewska, kierownik Sekcji Obsługi Klienta Rossmann.

Konsultanci obsługują klientów drogerii w codziennym kontakcie, zarówno kanałem telefonicznym jak i e-mailowym. Zadaniem zespołu Voice Contact Center jest wspieranie klientów w zakupach w sklepach stacjonarnych, jak również online, udzielanie informacji o aktualnych promocjach, ofercie produktowej, zasadach reklamacji czy zwrotu towaru.

– Chcemy zapewnić naszym klientom profesjonalne wsparcie w każdym obszarze ich styczności z naszą firmą. Łatwy dostęp do niezbędnych informacji i rzeczowe wsparcie tak szybko, jak to możliwe. Zespół Voice Contact Center pomaga zrealizować nasz cel, szczególnie w okresach wzmożonego kontaktu ze strony klientów – mówi Anna Chmielewska.

W czasie pandemii Covid-19 wzrósł ruch w kontakcie z Sekcją Obsługi Klienta, dlatego skala działań wykonywanych przez zespół Voice Contact Center została zwiększona dwukrotnie.

– Znaczenie doskonałej obsługi wzrosło w czasie pandemii, ponieważ więcej klientów zdecydowało się zamawiać produkty w kanale e-commerce. Mieliśmy dużo zapytań dotyczących nowej wersji aplikacji oraz kwestii związanych z korzyściami członkostwa w klubie Rossmann. Wyjaśnialiśmy też zasady funkcjonowania sklepów stacjonarnych w okresie lockdown-u – komentuje Krzysztof Banaś, dyrektor Centrum Operacyjnego Voice Contact Center w Łodzi.

Voice Contact Center obsługuje wszystkie kanały kontaktu z klientem końcowym – telefon, sms, e-mail, chat, social media oraz korespondencję tradycyjną. Realizuje usługi dla największych w Polsce firm w branżach medycznej, bankowej, ubezpieczeniowej i eCommerce. Do dyspozycji klientów spółka oddaje ponad 700 profesjonalnych stanowisk contact center w trzech nowoczesnych centrach operacyjnych w Warszawie, Łodzi i Lublinie. Spółka oferuje usługi realizowane w oparciu o sztuczna inteligencję, między innymi dedykowane rozwiązania w zakresie botów konwersacyjnych.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum