Voice Contact Center z Grupy OEX kontynuuje współpracę z siecią Rossmann

Autor: dlahandlu.pl 15 października 2020 12:00

Voice Contact Center z Grupy OEX kontynuuje współpracę z siecią Rossmann W czasie pandemii Covid-19 wzrósł ruch w kontakcie z Sekcją Obsługi Klienta, dlatego skala działań wykonywanych przez zespół Voice Contact Center została zwiększona dwukrotnie, fot. mat. pras.

Voice Contact Center wspiera obsługę klientów drogerii Rossmann, zarówno kupujących w sklepach stacjonarnych, jak i w kanale e-commerce. W czasie pandemii skala działań w obszarze obsługi drogerii internetowej wzrosła dwukrotnie.

Współpraca rozpoczęła się pod koniec 2018 roku w związku z potrzebą zapewnienia obsługi klientów zainteresowanych popularną promocją Black Friday. Po zakończeniu promocji firma zdecydowała się na stałe kontynuować współpracę z Voice Contact Center w obszarze customer experience.

– Promocje w Rossmannie to okres wzmożonego kontaktu z Sekcją Obsługi Klienta. Częściowy outsourcing daje nam możliwość jeszcze lepszego dopasowania do zmieniających się warunków i bieżącego reagowania na szczyty sprzedażowe – mówi Anna Chmielewska, kierownik Sekcji Obsługi Klienta Rossmann.

Konsultanci obsługują klientów drogerii w codziennym kontakcie, zarówno kanałem telefonicznym jak i e-mailowym. Zadaniem zespołu Voice Contact Center jest wspieranie klientów w zakupach w sklepach stacjonarnych, jak również online, udzielanie informacji o aktualnych promocjach, ofercie produktowej, zasadach reklamacji czy zwrotu towaru.

– Chcemy zapewnić naszym klientom profesjonalne wsparcie w każdym obszarze ich styczności z naszą firmą. Łatwy dostęp do niezbędnych informacji i rzeczowe wsparcie tak szybko, jak to możliwe. Zespół Voice Contact Center pomaga zrealizować nasz cel, szczególnie w okresach wzmożonego kontaktu ze strony klientów – mówi Anna Chmielewska.

W czasie pandemii Covid-19 wzrósł ruch w kontakcie z Sekcją Obsługi Klienta, dlatego skala działań wykonywanych przez zespół Voice Contact Center została zwiększona dwukrotnie.

– Znaczenie doskonałej obsługi wzrosło w czasie pandemii, ponieważ więcej klientów zdecydowało się zamawiać produkty w kanale e-commerce. Mieliśmy dużo zapytań dotyczących nowej wersji aplikacji oraz kwestii związanych z korzyściami członkostwa w klubie Rossmann. Wyjaśnialiśmy też zasady funkcjonowania sklepów stacjonarnych w okresie lockdown-u – komentuje Krzysztof Banaś, dyrektor Centrum Operacyjnego Voice Contact Center w Łodzi.

Voice Contact Center obsługuje wszystkie kanały kontaktu z klientem końcowym – telefon, sms, e-mail, chat, social media oraz korespondencję tradycyjną. Realizuje usługi dla największych w Polsce firm w branżach medycznej, bankowej, ubezpieczeniowej i eCommerce. Do dyspozycji klientów spółka oddaje ponad 700 profesjonalnych stanowisk contact center w trzech nowoczesnych centrach operacyjnych w Warszawie, Łodzi i Lublinie. Spółka oferuje usługi realizowane w oparciu o sztuczna inteligencję, między innymi dedykowane rozwiązania w zakresie botów konwersacyjnych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7628

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    8,49

  • Śr

    7,43

  • Min

    6,24

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.