Voice Contact Center z Grupy OEX wspiera IKEA

Autor: dlahandlu.pl 29 lipca 2020 10:24

Voice Contact Center z Grupy OEX wspiera IKEA fot. IKEA w Blue City

W czasie pandemii Covid-19 liczba klientów i transakcji realizowanych przez ikea.pl wzrosła pięciokrotnie. Voice Contact Center, spółka z Grupy OEX, który współpracuje z IKEA od połowy 2019 roku w obszarze obsługi klienta, obsługuje ten rosnący ruch.

Zadaniem zespołu konsultantów Voice Contact Center jest weryfikacja dostępności produktów
w magazynach IKEA oraz udzielanie informacji o ich specyfikacji i cenach. Wraz z rozwojem projektu konsultanci zaczęli przyjmować zamówienia na cały asortyment sklepu, dostawy i montaż, a także obsługiwać reklamacje.
W pierwszym etapie współpraca polegała na odciążeniu wewnętrznego contact center klienta w miesiącach letnich, na które przypadał szczyt zamówień. W związku z rosnącym zapotrzebowaniem na obsługę klientów, a także doceniając wysoką jakość świadczonych usług, współpraca jest kontynuowana w trybie stałym.
- Zespół Voice Contact Center elastycznie podchodził do naszych wymagań uwzględniając takie czynniki jak: dostarczanie wsparcia w coraz szerszym zakresie, szybkie przyswajanie wiedzy i doszkalanie zespołu, dostosowywanie procesów do zmiennych potrzeb, wprowadzanie nowych wskaźników będących kryterium oceny. Kluczowe dla nas było indywidualne podejście, skuteczność operacyjna i duże zaangażowanie całego zespołu – mówi Kazimierz Wolak, Country Customer Support Center Manager w IKEA Retail.
W okresie obostrzeń zwianych z pandemią Covid-19 liczba klientów i transakcji realizowanych w sklepie internetowym IKEA wzrosła pięciokrotnie, wielokrotnie wzrosło też zapotrzebowanie na obsługę telefoniczną. W efekcie, zarówno zespół konsultantów IKEA jak i zespół Voice Contact Center, w krótkim czasie powiększył się o blisko dwieście osób.
Ze względów bezpieczeństwa, w obliczu pandemii Covid-19, konsultanci Voice Contact Center od połowy marca 2020 r. zostali przeniesieni do pracy zdalnej. Kierownicy zewnętrznego contact center musieli zarządzać zespołem w modelu organizacji rozproszonej.
- Za pomocą komunikatora zorganizowaliśmy forum pomocy dla niestandardowych przypadków, na którym odpowiedzi udzielają eksperci IKEA – wylicza Krzysztof Banaś.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7050
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    8,20

  • Śr

    6,30

  • Min

    5,32

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.