PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

W 2009 r. sprzedaż w halach sieci Makro spadła o ponad 3 proc.

Autor: PAP 13 września 2010 20:41

W 2009 r. przychody ze sprzedaży polskiego działu firmy Makro Cash & Carry wyniosły nieco 1,73 mld euro oznacza to prawie 21,3-proc. spadek w porównaniu z rokiem 2008 w przeliczeniu na euro i ponad 3 proc. spadek w złotówkach - wynika z danych firmy Deloitte.

Cała sieć Makro Cash & Carry zanotowała w 2009 r. 7,6-proc. spadek sprzedaży do 30,6 mld euro.

Grupa Metro, do której należy m.in. sieć Makro i Real zakończyła 2009 r. spadkiem sprzedaży 3,6 proc. (w euro) i osiągnęła 65,5 mld euro obrotów. Pewna poprawa wyników widoczna była tylko przy porównywaniu danych w walutach lokalnych, co przekładało się na symboliczny bo 0,2-proc. wzrost sprzedaży.

Największy spadek sprzedaży Grupa Metro zanotowała w Europie Wschodniej - o 12,8 proc. do 15,8 mld euro. Tu jednak najwyraźniej widać wpływ niekorzystnych kursów walut. W lokalnych pieniądzach w naszym regionie odnotowano największy wzrost - o 1,4 proc.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7770

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    4,49

  • Śr

    3,64

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.