W 2010 roku Carrefour sprzedał w Polsce towary za 2,27 mld euro

Autor: portalspozywczy.pl 13 stycznia 2011 23:47

W 2010 roku Carrefour sprzedał w Polsce towary za 2,27 mld euro

W 2010 r. wartość sprzedaży sieci sklepów Carrefoura w Polsce sięgnęła ponad 2,27 mld euro, co oznacza wzrost o 11,4 proc. po aktualnych kursach walut i 3,1 proc. po stałym kursie wymiany. Sprzedaż like for like wzrosła o 2,7 proc.

- Zanotowaliśmy znaczny wzrost na rynkach wschodzących i lepsze wyniki, zwłaszcza w Belgii, Polsce, czy na Tajwanie - powiedział Lars Olofsson, dyrektor generalny Grupy Carrefour komentując wyniki sieci za 2010 r.

Skonsolidowana sprzedaż w IV kw. 2010 r. na polskim rynku wyniosła 662 mln euro (w 2009 r. było to 625 mln euro), co oznacza wzrost o 5,8 proc. po aktualnych kursach walut i 0,7 proc. po stałym kursie wymiany.

W 2010 r. sprzedaż Grupy Carrefour wzrosła do ponad 101 mld euro, co oznacza wzrost o 5,8 proc. po aktualnych kursach walut i 2,5 proc. po stałym kursie wymiany. Sprzedaż like for like wzrosła o 0,9 proc.

Jednak po wyłączeniu cen benzyny wynik spada do ok. 92,7 mld euro, co oznacza wzrost o 4,9 proc. po aktualnym kursie wymiany walut lub 1,6 proc. przy stałym kursie wymiany. Jednocześnie sprzedaż like foir like spada do minus 0,1 proc.

- W trudnych warunkach, zwłaszcza w drugiej połowie roku Carrefour osiągnął stały wzrost sprzedaży i poprawę za cały rok. W tym czasie zredukowaliśmy koszty o ponad 500 mln euro - dodał Lars Olofsson.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 5750
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.