Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

W 2012 r. Intermarche chce mieć największą wśród sieci handlowych liczbę stacji paliw

Grupa Muszkieterów chce otworzyć w przyszłym roku 7-10 nowych stacji paliw. - To ile stacji ostatecznie uruchomimy zależy od uzyskanych pozwoleń. Niestety procedury związane z ich uzyskaniem są bardzo długotrwałe - mówi Krzysztof Waligórski, rzecznik prasowy Grupy Muszkieterów.
Reklama
- Jestem przekonany, że do końca przyszłego roku wyprzedzimy pod względem liczby punktów lidera przymarketowych stacji paliw w Polsce, czyli sieć Carrefour  - mówi Krzysztof Waligórski.
Obecnie sieć Intermarche ma 34 stacje paliw, a do końca roku otworzy kolejne cztery. W 2011 r. operator uruchomił już pięć takich obiektów w Brodnicy, Piotrkowie Trybunalskim, Brzeszczach, Wieluniu i Poznaniu.

Należy dodać, że w okresie styczeń-wrzesień 2011 r. sprzedaż paliw (bez gazu) na stacjach Intermarche wzrosła o 48 proc.

W przyszłym roku Grupa Muszkieterów chce otworzyć 30 nowych supermarketów spożywczych pod szyldem Intermarche.
Obroty tych sklepów w Polsce (w okresie styczeń-wrzesień 2011) wyniosły 2,45 mld zł i były o ponad 18 proc. wyższe niż w tym samym czasie rok wcześniej.

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.