PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

W 2013 r. Stokrotka będzie mieć prawie 300 sklepów

Autor: portalspozywczy.pl 24 września 2010 14:13

Sieć supermarketów Stokrotka w roku 2011 otworzy 40-50 sklepów wobec 25-30 sklepów w tym roku. Zdaniem Artura Kawy, prezesa Emperii dzięki zwiększającym się r/r nakładom inwestycyjnym, a tym samym rosnącej liczbie otwarć, w ciągu 3 kolejnych lat Stokrotka może zwiększyć liczbę placówek do prawie 300 sklepów.


W ciągu najbliższych lat nakłady na rozwój dywizji supermarketów, czyli sieci Stokrotka i Delima wyniosą kolejno: 2010 r. - 38 mln zł, 2011 r. - 66 mln zł, 2012 r. - 62 mln zł. W związku z tym, że spółka nie będzie mieć własnych nieruchomości, które zostaną wydzielone do dywizji nieruchomości fundusze na inwestycje będą przeznaczone głównie na wyposażenie nowych sklepów.

Grupa Handlowa Emperia planuje w ciągu najbliższych miesięcy wydzielenie trzech niezależnych dywizji biznesowych - dystrybucyjnej, supermarketów i nieruchomości. W czerwcu 2013 r. lubelska firma planuje wprowadzenie na giełdę spółki Stokrotka (a w czerwcu 2011 r. Grupy Dystrybucyjnej Tradis).

Obecnie pod szyldem Stokrotka działa 173 placówki w całym kraju, zaś sieć Delima liczy 8 sklepów. Wartość dywizji supermarketów jest szacowana przez władze Grupy na 800-900 mln zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7623
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.