Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

W 2014 roku Carrefour przeznaczy na inwestycje ok. 2,5 mld euro

W 2014 roku Carrefour skoncentruje się na rynkach, na których posiada mocną pozycję. Grupa będzie kontynuować działania mające na celu doskonalenie oferty i postrzegania cenowego w celu zwiększenia sprzedaży, zwłaszcza na trzech największych rynkach czyli w Francji, Brazylii i Hiszpanii.
Reklama
Carrefour będzie kontynuować rozwój na drodze wielokanałowości. We Francji zwiększy liczbę punktów click&collect. Na ojczystym rynku Grupa zapowiada wdrażanie nowych projektów strukturalnych, w tym reorganizację łańcucha dostaw oraz racjonalizację systemów IT. 
 
We Francji, Hiszpanii i Włoszech Carrefour stworzy oddzielną spółkę dla swoich centrów handlowych. Grupa zamierza również kontunować politykę długoterminowego wzrostu na rynkach wschodzących, czyli  w Chinach i Brazylii. 

Carrefour zapowida także remodeling sklepów oraz ekspansję wielu swoich formatów. W sumie na inwestycje w tym roku firma przeznaczy około 2,5 mld euro.
Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum