W 2020 r. Lidl Polska sprzedał za granicę mięso, wędliny i nabiał o wartości 1,5 mld zł

Lidl Polska od początku swojej działalności kładzie nacisk na współpracę z polskimi producentami i dostawcami. W 2020 roku wartość sprzedanego do innych krajów mięsa, wędlin oraz nabiału za pośrednictwem sieci Lidl Polska wyniosła blisko 1,5 mld zł. W 2018 r. wartość eksportu marek własnych Lidla z Polski do innych krajów wyniosła 2,5 mld zł, a w 2019 3,1 mld zł.
W 2020 roku Lidl Polska sprzedał wędliny od polskich producentów do innych krajów o łącznej wartości aż 507 mln zł. Z kolei wartość sprzedaży mięsa od polskich dostawców do innych krajów wyniosła ponad 471 mln zł. Zagraniczna sprzedaż nabiału, wyprodukowanego w Polsce, za pośrednictwem sieci Lidl Polska w tym samym okresie osiągnęła wartość 492 mln zł.
– Sprzedaż artykułów spożywczych od polskich producentów stanowi ponad 70 proc. obrotu naszej firmy. Zawsze, gdy tylko możemy, stawiamy na współpracę z polskimi dostawcami, którzy są dla nas niezwykle istotni. Cieszymy się, że możemy zaoferować tak bogatą ofertę wysokiej jakości produktów od producentów z Polski, a dodatkowo także wspierać ich rozwój na rynki zagraniczne. W 2020 roku wartość produktów – wędlin, mięsa i nabiału – sprzedanych do innych krajów za naszym pośrednictwem wyniosła blisko 1,5 miliarda złotych – to wspólny sukces, który nie byłby możliwy bez długo wypracowywanych, partnerskich relacji biznesowych – podsumowuje Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications & CSR Lidl Polska.
Przeczytaj także:
W roku obrotowym 2019 wartość polskich produktów marek własnych Lidl wyeksportowanych za pośrednictwem sieci Lidl do 25 europejskich krajów, przez 241 polskich firm wyniosła 3,1 mld złotych.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- 16:29 Müller: Polska z funduszy unijnych otrzyma 770 mld zł
- 15:05 Specjał z nowym oddziałem w Wągrowcu
- 15:01 Firmy Unilever i Alibaba opracowały maszynę do sortowania plastiku opartą na AI
- 14:59 Od oszczędności po mądre zarządzanie budynkiem. Co oferują zielone magazyny
- 14:55 Zielone budownictwo w sektorze nieruchomości przemysłowych nabiera znaczenia
- 14:45 AI zbadała ruch pieszych w Warszawie - pustki w galeriach, wierni w kościołach
- 14:31 Niedzielski: głównie brytyjska mutacja koronawirusa odpowiada za rozwój...
- 14:17 Lidl zwiększył wydatki reklamowe
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
-
Vollmart, nowa marka hard dyskontów w Polsce. Co na to Walmart?
-
ZPPHiU: Rząd wspiera galerie handlowe kosztem polskich przedsiębiorców
-
W tym roku Sweet Gallery otworzy w Polsce 180 nowych punktów
-
Zakaz handlu przed Sądem Najwyższym w kontekście "przeważającej działalności"...
-
Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 1 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 2 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 3 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 4 Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 5 Podatek cukrowy zmienił ceny w sklepach: Podrożała nie tylko cola...
- 6 2,5 mld euro sprzedaży Spar Group
-
Ostatni dzwonek na Tarczę 2.0. PFR wyjaśnia wątpliwości
-
GieldaRolna.pl: docieraj do odbiorców z sektora rolno-spożywczego
-
15 odpowiedzi na 15 pytań o tarczę 2.0 PFR
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
- Magazyn, Warszawa Bielany (Radiowo), Wólczyńska 133, 123.00 m², wynajmę magazyn
- Lokal użytkowy, Warszawa Bielany (Radiowo), Wólczyńska 133, 33.53 m², wynajmę lokal użytkowy
- Magazyn, Warszawa Bielany (Radiowo), Wólczyńska 133, 316.14 m², wynajmę magazyn
- Mieszkanie, Warszawa, Ul. Lubaszki, 40.50 m², sprzedam mieszkanie
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.