Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

W 2021 roku Biedronka zatrudniła blisko 22 tys. nowych osób. Teraz rusza z nową akcją rekrutacyjną

Biedronka wystartowała z nową odsłoną kampanii employer brandingowej „Biedronka to MY. Codziennie”, udowadniając, że nikt lepiej nie opowie o pracy w sieci handlowej niż sami pracownicy.
Reklama

- Zadowolenie. Zmęczenie. Awans. Satysfakcja. Kasa. Atmosfera - proste, rytmiczne słowa wystukują codzienny rytm pracy. W nowym spocie tworzą opowieść o sprawach ważnych dla pracowników Biedronki. Poprzez niekonwencjonalny styl przekazu poznajemy, jakie wartości są dla nich najcenniejsze. Z pracowniczego songu wybrzmiewa szacunek, współpraca, dobra atmosfera, wspólne żarty, wsparcie, aby na końcu przejść do trzech bardzo ważnych, a często zapomnianych w codziennym pędzie słów: proszę, przepraszam, dziękuję. W tej pracy jest miejsce na obowiązki i wyzwania, ale też na awans i wzajemny szacunek. Dlatego też kampania Biedronki docenia pracowników, których praca często jest niezauważana, a tak ważna dla nas wszystkich. Dlatego tak ważne jest, żeby pamiętać o słowach, które – choć proste, znaczą tak wiele.  W spocie oglądamy osoby zatrudnione w sklepie i magazynie, które lubią swoją pracę, są w nią zaangażowane i każdego dnia dbają o klientów - opisuje sieć.

Biedronka to MY. Codziennie

 
- Codziennie przekonuję się, jak niezwykłymi ludźmi są pracownicy Biedronki. To osoby pełne ambicji, chęci rozwoju, sympatii do siebie i klientów. O niezwykłych ludziach chcieliśmy opowiedzieć w niezwykły sposób. Stąd decyzja o nietypowej konwencji wykorzystującej stylistykę slamu pokazującej ludzi, którzy opiekują się klientami i wspierają się wzajemnie w swoich zespołach, którzy są dumni z dobrze wykonanej pracy - mówi Jarosław Sobczyk, dyrektor personalny i członek zarządu sieci Biedronka.

Nowej odsłonie kampanii „Biedronka to MY. Codziennie” towarzyszy kampania marketingowa realizowana w wielu kanałach komunikacji m.in. w telewizji, radiu, Internecie - w tym w mediach społecznościowych Biedronki. Część działań klienci mogą też zobaczyć i usłyszeć w sklepach sieci. Kampania potrwa do końca marca. Za strategię i kreację kampanii odpowiada Agencja Gutenberg, za produkcję studio produkcyjne OTO Film, a za planowanie i zakup mediów Wavemaker.

22 tys. nowych pracowników Biedronki

W ciągu samego 2021 roku Biedronka zatrudniła blisko 22 tys. nowych osób, kończąc rok z liczbą ponad 77 tys. pracowników w całym kraju, z których aż 69 tys. to pracownicy sklepów. W grudniu ub. r. osobom zatrudnionym na stanowiskach niemenedżerskich i części współpracowników sieć przekazała specjalne rabaty w wysokości do 1000 złotych do wykorzystania podczas zakupów w sklepach sieci Biedronka.
Pracownicy otrzymali również dodatkowe zasilenia finansowe w postaci specjalnych e-kodów, które zastąpiły wykorzystywane wcześniej karty przedpłacone. Od początku br. Biedronka podniosła pensje wszystkich pracowników sklepów oraz centrów dystrybucyjnych o około 8 proc., w zależności od ich doświadczenia, indywidualnych zadań oraz stanowiska. Ponad 60 tys. zatrudnionych przez największą sieć handlową w Polsce otrzymało podwyżki, na które sieć Biedronka w skali roku przeznaczy ponad 142 mln zł. 2 lutego br. sieć ogłosiła również przyspieszenie procesu przeglądu wynagrodzeń i podwyższyła pensje pracownikom centrali, biur regionów oraz centrum usług wspólnych. Proces ten odbywał się standardowo co roku w kwietniu, ale w tym roku został przyspieszony i podwyżki zostały wypłacone kolejnej dużej grupie pracowników wraz ze styczniowymi wynagrodzeniami. 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.