W ciągu 5 lat 70 proc. zysku nadal będzie pochodzić z tradycyjnych sklepów

Autor: press.pl 21 czerwca 2018 12:07

Podczas panelu w trakcie Cannes Lions Angela Ahrendts (Senior Vice President, Retial Apple) i Tor Myhren (Vice President, Marketing Communications Apple) dyskutowali o retail i sprzedaży w tradycyjnych salonach. Podważono teorię, że fizyczne sklepy umierają - podaje press.pl

Na przestrzeni najbliższych 5 lat, ponad 70 proc. sprzedaży będzie online, natomiast wciąż ponad 70 proc. biznesu i zysku wciąż będzie odbywało się w tradycyjnym modelu. Dla Apple fizyczne salony stanowią możliwość realnego kontaktu z ludźmi. Dlatego projektowane są w taki sposób, aby dostarczać przestrzeni na doświadczanie i eksperymenty. Ludzie na pierwszej linii kontaktu z klientem są tym, co odróżnia Apple od innych gigantów technologicznych takich jak np. Amazon.

Przedstawiciele Apple starają się maksymalnie zidentyfikować, w jaki sposób mogą nim zaoferować wartość lokalnej społeczności oraz wpisać się w charakter miasta i danego miejsca. Celem Apple jest posiadanie dzieła sztuki w każdym sklepie, np. na designerskich schodach w singapurskim sklepie Apple odbywają się sesje ślubne - podaje press.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6477

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    1,99

  • Śr

    1,13

  • Min

    0,85

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.