Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

W ciągu pięciu lat Starbucks chce podwoić sprzedaż produktów żywnościowych

W ciągu najbliższych pięciu lat roczne przychody ze sprzedaży sieci Starbucks ulegną niemal podwojeniu - zapowiadają przedstawiciele sieci. W roku fiskalnym 2014 wyniosły one 16,4 mld dolarów, wzrastając o 10,6 proc. rdr, a w roku 2019 mają ukształtować się na poziomie niemal 30 mld dolarów - czytamy w "USA Today".
Reklama
Podczas organizowanego corocznie spotkania z inwestorami, dyrektor generalny Starbucksa Howard Schultz przedstawił kilka szczegółów planu rozwoju sieci na najbliższe pół dekady. Wśród nich znalazły się: podwojenie sprzedaży produktów żywnościowych, poprawienie sprzedaży kaw pod marką premium Reserve, rozpoczęcie sprzedaży wina i piwa w kolejnych lokalach sieci, rozwój sprzedaży mobilnej, a także uruchomienie systemu zamówień z dostawą.

Podczas spotkania z inwestorami Starbucks zaprezentował po raz pierwszy swoją platformę do zamówień internetowych. Na razie działać ona będzie w mieście Portland (w stanie Oregon) i jego okolicach, ale już na 2015 r. planowane jest jej wdrożenie w całych Stanach Zjednoczonych.

Nowy plan ogłoszony przez Starbucksa ma być odpowiedzią na zmianę zachowań konsumentów dostrzegalną na dojrzałych rynkach, w tym w USA. Coraz częściej klienci przechodzą do internetu, zamiast dokonywać zakupów w lokalach umiejscowionych w centrach handlowych czy przy głównych ulicach miast. Takie zmiany potencjalnie mogą zagrozić zyskom tych sieci kawiarni, które zaniedbają swoją obecność w kanale e-commerce.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.