Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

W ciągu pół roku na zakupy w e-sklepach przeznaczamy od 500 do 2 tys. zł

Co dziesiąty badany robi zakupy internetowe raz w tygodniu lub częściej. Co trzeci deklaruje, że kilka razy w miesiącu, a co piąty, że przynajmniej raz w ciągu miesiąca. Prawie połowa z nich wydaje na ten cel od 500 do 2 000 pln w ciągu pół roku - wynika z badania zachowań konsumenckich w Internecie wykonanego przez Millward Brown na zlecenie PayU.
Reklama

- Dzisiejsi e-konsumenci to grupa już ponad 13 mln Polaków w wieku powyżej 15 lat. Są oni coraz bardziej wymagający - decydują się na zakupy w sklepach, które nie tylko oferują najkorzystniejsze ceny, ale także przyjazne podejście do kwestii zwrotu towaru, różnorodne formy dostawy i łatwy proces zakupowy, w tym m.in. wygodne płatności. Łatwy sposób płatności - kartą lub poprzez system płatności internetowych, bywa wręcz zachętą do pierwszego zakupu w e-sklepie dla niemal połowy kupujących, zwłaszcza jeśli chodzi o mężczyzn - mówi Wojciech Czajkowski, dyrektor zarządzający PayU w Polsce.
Wśród funkcji, które powinien dostarczać operator płatności aby przyciągnąć kupujących do e-sklepu, konsumenci biorący udział w badaniu najczęściej wymieniali: dostęp do historii transakcji (41%), możliwość wykonania przelewu na dowolne konto bankowe (37%), płatności jednym kliknięciem (30%) oraz możliwość doładowania telefonu (21%).

Aż 68% Internautów kupujących online deklaruje, że w celu opłacenia zakupów najczęściej korzysta z szybkich przelewów internetowych (tzw. pay by linków). Co trzeci badany wskazał płatność kartą kredytową lub debetową (30%), a niewiele mniej płatność przy odbiorze przesyłki (27%). Z płatności na raty często korzysta 6% badanych.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.