Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

W ciągu roku Galeria Wisła przebuduje 23 proc. swojej powierzchni

Galeria Wisła podpisała umowę z niezwykle popularną marką TK Maxx, która dotychczas była nieobecna na płockim rynku. Dzięki niej oferta Galerii Wisła będzie jeszcze bardziej różnorodna.
Reklama

Podpisanie umowy z TK Maxx wpisuje się w trend, jakim jest wzrost powierzchni sklepów z sektora fashion w znaczących lokalizacjach. Wejście giganta znacząco wzmocni strefę modową Galerii Wisła. Warte podkreślenia jest również to, że TK Maxx w Galerii Wisła będzie jednocześnie pierwszą lokalizacją sieci w tym regionie Polski.

Od kilku miesięcy w Galerii zachodzą zmiany, których głównym celem jest zwiększenie funkcjonalności galerii oraz lepsze jej dopasowanie do aktualnych i przyszłych potrzeb klientów. Wszystkie działania planowo zakończą się w przyszłym roku, dzięki czemu na 10. urodziny galeria powita klientów w zupełnie nowej odsłonie. W najbliższych 10-12 miesiącach ponad 23 proc. powierzchni handlowej Galerii Wisła zostanie przebudowane.

Otwarta w listopadzie 2008 Galeria Wisła jest pierwszym nowoczesnym centrum handlowo - rozrywkowym regionu płockiego. Klienci galerii mogą wybierać z oferty ponad 120 sklepów i punktów usługowych mieszczących się na 4 kondygnacjach. Dzięki połączeniu szerokiej oferty handlowej z funkcją rozrywkową galeria jest także doskonałym miejscem rodzinnego wypoczynku lub spotkań z przyjaciółmi w kinie, kręgielni, kawiarniach i restauracjach. Powierzchnia całkowita to 54 000 m² z czego powierzchnia handlowa to blisko 23 000 m². Galeria posiada również 540 miejsc parkingowych. W Galerii Wisła znajdują się między innymi: Piotr i Paweł, Helios, C&A, Reserved, Intersport, RTV Euro AGD, Douglas, Diverse, Prima Moda, Smyk, New Yorker. Galerią Wisła zarządza CREAM.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum