Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

W dyskontach rządzi kuchnia azjatycka

Biedronka i Lidl po raz kolejny powalczą ze sobą o miłośników kuchni azjatyckiej.  Przełom stycznia i lutego może okazać się sprawdzianem dla największych konkurentów.
Reklama

Akcja "Odkryj smaki Azji" jest organizowana w Biedronce od 25 stycznia do 7 lutego. Kampania ma silne wsparcie reklamowe - głównie w telewizji. Natomiast "Odkryj Azję w jeden tydzień" w Lidlu zaplanowano na 8-14 lutego (od razu po zakończeniu tygodnia w Biedronce).

Azjatycki tydzień tematyczny jest niezwykle popularny w dyskontach. W lipcu ubiegłego toku akcja była organizowana w Biedronce od 27 lipca do 9 sierpnia, a w Lidlu od 3 do 9 sierpnia.

Tego rodzaju kampanie zachęcają do odwiedzenia sklepu klientów, którzy do tej pory nie robili w nim zakupów. Pojawia się również przekonanie że sieć ta prezentuje szerszy wybór asortymentu od innych dyskonterów.

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum