W listopadzie sprzedaż LfL Stokrotki wzrosła o 5,5 proc.

Przychody ze sprzedaży towarów za okres październik-listopad wyniosły 431 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2016 roku o 11,0%.
Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-listopad wyniosły 2 267 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2016 roku o 8,0%.
W listopadzie 2017 roku sprzedaż towarów LfL w sklepach własnych Stokrotki wzrosła o około 5,5% w porównaniu do listopada 2016 roku, natomiast LfL w sklepach własnych Stokrotki za okres październik-listopad 2017 roku wzrósł o około 5,6% oraz za okres styczeń-listopad 2017 roku wzrósł o około 2,5% w porównaniu do analogicznego okresu 2016 roku.
Sprzedaż towarów LfL w sklepach własnych Stokrotki w listopadzie 2017 roku wzrosła o około 5,9% w porównaniu do listopada 2015 roku, wzrost LfL w sklepach własnych Stokrotki za okres październik-listopad 2017 roku wyniósł o 7,6% oraz za okres styczeń-listopad 2017 roku w porównaniu do analogicznego okresu 2015 roku wyniósł około 7,5%.
W listopadzie 2017 roku otworzono 4 sklepy: 1 supermarket Stokrotka, 2 markety Stokrotka, 1 sklep franczyzowy. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 1,5 tys. mkw: 0,6 tys. mkw w supermarketach Stokrotka, 0,4 tys. mkw w marketach Stokrotka, 0,5 tys. mkw w sklepach franczyzowych. Łączna liczba sklepów na koniec listopada 2017 roku wyniosła 414. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec listopada 2017 roku wyniosła 183,5 tys. mkw.