Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

W listopadzie sprzedaż LfL Stokrotki wzrosła o 5,5 proc.

Zarząd Emperia Holding S.A. poinformował, że spółka zależna Stokrotka Sp. z o.o. osiągnęła w listopadzie 2017 roku wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 205 mln zł i były one wyższe od osiągniętej sprzedaży towarów w listopadzie 2016 roku o ok. 10,6 proc.
Reklama

Przychody ze sprzedaży towarów za okres październik-listopad wyniosły 431 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2016 roku o 11,0%.
Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-listopad wyniosły 2 267 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2016 roku o 8,0%.

W listopadzie 2017 roku sprzedaż towarów LfL w sklepach własnych Stokrotki wzrosła o około 5,5% w porównaniu do listopada 2016 roku, natomiast LfL w sklepach własnych Stokrotki za okres październik-listopad 2017 roku wzrósł o około 5,6% oraz za okres styczeń-listopad 2017 roku wzrósł o około 2,5% w porównaniu do analogicznego okresu 2016 roku.

Sprzedaż towarów LfL w sklepach własnych Stokrotki w listopadzie 2017 roku wzrosła o około 5,9% w porównaniu do listopada 2015 roku, wzrost LfL w sklepach własnych Stokrotki za okres październik-listopad 2017 roku wyniósł o 7,6% oraz za okres styczeń-listopad 2017 roku w porównaniu do analogicznego okresu 2015 roku wyniósł około 7,5%.

W listopadzie 2017 roku otworzono 4 sklepy: 1 supermarket Stokrotka, 2 markety Stokrotka, 1 sklep franczyzowy. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 1,5 tys. mkw: 0,6 tys. mkw w supermarketach Stokrotka, 0,4 tys. mkw w marketach Stokrotka, 0,5 tys. mkw w sklepach franczyzowych. Łączna liczba sklepów na koniec listopada 2017 roku wyniosła 414. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec listopada 2017 roku wyniosła 183,5 tys. mkw.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.