Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

W marcu sprzedaż towarów w Stokrotce na poziomie 213 mln zł. LfL w dół

Stokrotka osiągnęła w marcu 2017 roku wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 213 mln zł i były one wyższe od osiągniętej sprzedaży towarów w marcu 2016 roku o ok. 1,6 proc. Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń - marzec wyniosły 587 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2016 roku o 2,7 proc.
Reklama

W marcu 2017 roku sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki spadła o około 4 proc. w porównaniu do marca 2016 roku, ze względu na przesunięcie terminu  Świąt Wielkanocnych w br. na kwiecień. LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres styczeń - marzec 2017 roku spadł o około 2,8 proc. w porównaniu do analogicznego okresu 2016 roku. Natomiast sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki w marcu 2017 roku wzrosła o około 4 proc. w porównaniu do marca 2015 roku, a wzrost LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres styczeń - marzec 2017 roku w porównaniu do  analogicznego okresu 2015 roku wyniósł około 4,2 proc.
W marcu 2017 roku otworzono 6 sklepów: 3 markety oraz 3 sklepy franczyzowe.  W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 1,5 tys. mkw.: 0,6 tys. mkw. w marketach oraz 0,9 tys. mkw. w sklepach franczyzowych. Łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec marca 2017 roku wyniosła 380. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec marca 2017 roku wyniosła 176,5
tys. mkw. Od początku roku sieć uruchomiła 11 sklepów. Netto sieci przybyło 8 placówek.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.