W okresie przedświątecznym częściej poszukujemy nowych smaków i produktów

Autor: dlahandlu.pl 27 sierpnia 2020 16:26

W 2019 roku liczba Polaków z pokolenia baby boomers, które używają urządzeń mobilnych wzrosła o 183 proc. w stosunku do roku ubiegłego, a wśród pokolenia X wzrosła ponad dwukrotnie (o 102 proc.). Obecnie 56 proc. badanych z pokolenia X twierdzi, że urządzenia mobilne to najprostszy sposób na odkrywanie nowych produktów i usług.

39 proc. pytanych osób robiących zakupy świąteczne w Polsce twierdzi, że święta to czas na znalezienie najlepszych okazji. Dlatego też coraz większym powodzeniem cieszą się specjalne wyprzedaże, jak np. Czarny Piątek - w zeszłym roku blisko połowa badanych (47 proc.) kupiło coś na jednej z dużych wyprzedaży. Ilość promocji w tym okresie sprawia, że robimy prezenty nie tylko naszym bliskim. 81% pytanych osób robiących zakupy świąteczne w Polsce, zadeklarowała, że poszukuje także prezentów dla samych siebie. Ponad połowa badanych ( 57 proc.) zadeklarowała, że w okresie świątecznym częściej niż w pozostałych miesiącach roku poszukuje nowych produktów. A 62 proc. pytanych Polaków zadeklarowało, że prawdopodobnie wypróbuje w tym okresie nowe marki spożywcze. Średnio 27% zapytanych osób robiących zakupy kupiło produkt po raz pierwszy po zapoznaniu się z inicjatywami, czy poglądami firmy, a 28 proc. badanych zachęciło innych do kupienia danego produktu. 35 proc. pytanych osób do poszukiwania pomysłów na zakupy i prezenty wykorzystuje narzędzia Facebooka, a treści, które chcą oglądać powinny być wartościowe (31 proc.), prawdziwe i autentyczne (28 proc.) i informować o najnowszych ofertach (26 proc.).

Tekst przygotowany na podstawie danych ze strony Facebook for Business/Insights .

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6221
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    4,99

  • Śr

    4,48

  • Min

    3,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.