PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

W pół roku Biedronka sprzedała ponad 3,5 mln sztuk pieczywa z linii Pycha

Autor: dlahandlu.pl 28 sierpnia 2020 12:42

W pół roku Biedronka sprzedała ponad 3,5 mln sztuk pieczywa z linii Pycha fot. materiały prasowe

300 milionów bochenków chleba rocznie – tyle sztuk trafia za pośrednictwem Biedronki na stoły Polaków. Sieć Biedronka chce rozwijać kategorię dlatego jako jedyna z dużych sieci handlowych stworzyła linię pieczywa pszennego bez dodatku drożdży piekarskich.

Linia PYCHA ma być odpowiedzią Biedronki na rosnące zainteresowanie klientów, szukających nietradycyjnych produktów. 

- Na rynku można znaleźć pieczywo bez drożdży, ale są to produkty żytnie i kwaśne, natomiast pieczywo pszenne bez dodatku drożdży piekarskich było czymś do tej pory niespotykanym. Do produkcji pieczywa marki PYCHA wykorzystywane są wyłącznie drożdże naturalnie występujące na ziarnach pszenicy oraz w mące. Chleb nim trafi na śniadaniowy stół poddany jest wieloetapowemu procesowi produkcji. Jednym z nich jest 30 godzinna fermentacja ciasta, w trakcie której rosną dzikie drożdże, zapewniające niepowtarzalny smak oraz wyrazisty aromat. Dzięki wypiekowi na kamiennych płytach, pieczywo zachowuje długotrwałą świeżość - opisuje sieć.

Tylko w pierwszym półroczu 2020 roku Biedronka sprzedała ponad 3,5 miliona sztuk pieczywa z linii Pycha – ich łączna waga przekroczyła 440 ton – równoważność wagi około 150 dorosłych afrykańskich słonic. Biedronka zmierzyła również oferowane bagietki z linii PYCHA – Po podliczeniu długości sprzedanych w 2020 roku bagietek to dystans wyniósłby ponad 241 kilometrów -  dokładnie tyle ile dzieli Warszawę i Malbork.
 
- Z ogromną satysfakcją wprowadzamy właśnie chleb Pycha w nowej odsłonie. Wzbogaciliśmy go o płatki owsiane, ziarna słonecznika oraz siemię lniane. To chleb będący elementem składowym oferowanej przez Biedronkę linii pieczywa pszennego bez dodatku drożdży piekarskich. Zapewniam, że w obszarze rozwoju linii Pycha nie powiedzieliśmy jeszcze ostatniego słowa. Wkrótce kolejne niespodzianki - mówi Dariusz Błoński, kupiec odpowiedzialny za kategorię pieczywa w Biedronce.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6339
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.