PARTNER PORTALU

W Polsce startuje globalna kampania marki Sprite "Trwa sezon hejterów. Żyj rześko"

Autor: pr 7 maja 2019 11:57

Marka Sprite, należąca do portfolio Cola-Cola, startuje z polską odsłoną globalnej kampanii, w której pokazuje, że najlepszą odpowiedzią na hejt może być miłość. Kampania „Trwa sezon hejterów. Żyj rześko” (ang: „It’s haters season. Stay fresh”) to globalny projekt Sprite, który obejmie wszystkie rynki i będzie miał charakter długofalowy. Start kampanii miał miejsce w Ameryce Południowej, a Polska jest jednym z pierwszych krajów w Europie, które obejmie komunikacja.

Istotą kampanii Sprite jest wzmocnienie przekonania o sile wartości, jaką jest bycie sobą, bycie autentycznym – to stąd bierze się moc, by stawić czoło hejterom. Dlatego bohaterami komunikacji na całym świecie zostali „zwyczajni niezwyczajni” - zamiast profesjonalnych aktorów do udziału 

w spotach zaproszono osoby, które same doświadczyły agresji ze względu na swoją odmienność,
a mimo to spełniają swoje marzenia.

Globalna kampania Sprite pod hasłem „Trwa sezon hejterów. Żyj rześko” opiera się na ich historiach
i autentycznych, hejtujących komentarzach, z jakimi się spotykali. Dziś, gdy znają swoją
wartość i potrafią zdystansować się do ataków, dzielą się swoim doświadczeniem z innymi. I dają prostą radę: hejt rodzi hejt, walcz z nim miłością. Stąd hasło kampanii i motyw tekstu, wstukiwany
w odpowiedzi na komentarze hejterów: #iloveyouhater. Stąd też symboliczny motyw przewodni - melodia „All you need is love”.

Za adaptację kampanii „Trwa sezon hejterów. Żyj rześko” na rynek polski odpowiedzialny jest dom mediowy MediaCom, dom produkcyjny Feel Movie wraz z duetem reżyserskim Łukaszem Jakubowskim i Natalią Gronowską. Za obsługę PR odpowiada Big Picture.

Kampania ma charakter długofalowy i obejmie szeroki mix mediów, docierających do młodej grupy docelowej. Bazując na YouTube i kilku formatach video o różnej długości, a także visualach i gifach, obejmie także inne formaty digital dopasowane do facebooka i instagrama. Reklama telewizyjna towarzysząca pierwszemu etapowi komunikacji trafiła na ekrany 1 maja. Zaplanowano także szereg działań w punktach sprzedaży, a w dalszej perspektywie także ambient i udział marki w wydarzeniach specjalnych.

Podobał się artykuł? Podziel się!




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9193
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    5,78

  • Śr

    3,84

  • Min

    3,16

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.