W polskich e-delikatesach darmowa dostawa zależy od wysokości zamówienia
W polskich sklepach internetowych z żywnością darmowa dostawa jest możliwa, ale tylko w przypadku zamówienia z minimalną kwotą. Jej wysokość różni się nie tylko zależnie od dnia, ale nawet godziny dostawy. Z reguły jest to co najmniej 150 zł - podaje Rzeczpospolita.
Sklep Amazon.com chce w całych Stanach Zjednoczonych wprowadzić program zwolnienia klientów z koszty dostawy i to niezależnie od wartości zamówienia. Firma liczy na przyciągnięcie zwłaszcza klientów robiących zakupy spożywcze.
Amazon otwiera się także na inne rynki. W ubiegłym roku jego brytyjski oddział wprowadził darmową dostawę dla klientów z Polski. Trzeba jednak wydać jednorazowo co najmniej 25 funtów.

-
Marta 2011-01-27 18:07:29
W Kielcach nie ma możliwości kupienia żywności przez internet. Rozmawiałam z Leclerciem, bo radomski Leclerc prowadzi sprzedaż internetową. Będę kontaktować sie z kieleckim Leclerkiem, bo mieli poruszać ten temat. Jednak warunki takie jak w Radomiu są nie do przyjęcia dla mnie. Zamawiam dużo, oczekuję darmowej dostawy bez żadnej dodatkowj opłaty 5zł za przygotowanie towaru. Póki co jaja ( 10 wytłoczek x30szt.wraz z sąsiadką na pół) dowożone mam systematycznie z hurtowni jaj, kurczaki świeżutkie (skrzynka albo 2 z ubojni - za darmo dowóz). Ceny także sprawdzam w internecie i porównuję, jeśli coś w większych ilościach kupuję w duzych sklepach.Na prawdę warto zmówić się z sąsiadką czy znajomymi i hurtem zamawiać . Można wiele zaoszczędzić . Obie strony mają korzyści i maja płacone od ręki , a przecoeż często za towar długo im nie płacą sklepy.
- 10:58 Fitjob chce znaleźć pracę studentom
- 10:31 Stokrotka otworzy w 2021 r. ponad 100 sklepów
- 10:30 Cocodrillo zamknie kilka sklepów w centrach handlowych. Woli ulice
- 10:27 Aldi rusza z przebudową wybranych marketów
- 10:07 Douglas nie wierzy w handel stacjonarny
- 09:58 Semeniuk: dane o kilkudziesięciu tysiącach otwartych lokali są zatrważające
- 09:54 Coraz mniej boimy się pandemii, ale martwią nas domowe budżety
- 09:48 Sklep zoologiczny najemcą Galerii Warmińskiej
-
PKD sklepów franczyzowych nie uprawnia ich do tarczy, pomimo, że nie mogą...
-
Chiny: Xi pisze list do byłego szefa Starbucksa i zachęca do poprawy relacji...
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
W którą stronę pójdzie transformacja galerii handlowych?
-
Biedronka: Na opakowaniach produktów pojawi się komunikat o segregacji śmieci
-
Analitycy: Popyt na materiały remontowo-budowlane utrzyma się
- 1 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 2 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 3 Wynagrodzenie na stanowisku kasjer w Kaufland wzrośnie do max. 4100 zł brutto
- 4 InPost przewiduje wzrost udziału e-commerce w sprzedaży detalicznej w Polsce...
- 5 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 6 Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
-
Hybrydowy kongres, czyli EEC w 2021 roku
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.