Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

W półtora roku Aldi wyremontował wszystkie sklepy w Polsce (galeria zdjęć)

Do końca lipca wszystkie sklepy Aldi w Polsce będą działały według nowego konceptu. ANIKo ma pomóc klientom w bardziej intuicyjnych zakupach. Motywem przewodnim formatu jest świeżość i prostota komunikacji. Prace związane z wdrożeniem nowego formatu ruszyły w styczniu 2018 r., co oznacza, że firma w półtora roku przebudowała wszystkie sklepy, których ma w Polsce ok.130.
Reklama

Sklepy Aldi zyskały nowy i świeży wystrój, który charakteryzuje się nowoczesną kolorystyką, przejrzystym systemem oznaczeń asortymentu, jasnymi i przestronnymi wnętrzami oraz intuicyjnym poruszaniem się po sklepie.

Asortyment placówek został poszerzony m.in. o świeże produkty jak owocowe smoothie, kanapki, mieszanki sałat oraz dania gotowe. Poszerzono również ofertę pieczywa. Teraz klienci sieci mogą wybierać spośród ponad 30 różnych artykułów, w tym bułek, chlebów czy słodkich i słonych przekąsek wypiekanych na miejscu kilka razy dziennie. Na miejscu w sklepach dostępna jest również krajalnica do chleba.

Aldi zdecydowało się poszerzyć ofertę produktów BIO. Sieć poleca produkty marki GUT BIO, charakteryzujące się naturalnym składem co najmniej w 95% oraz wyeliminowaniem z procesu produkcji substancji modyfikowanych genetycznie (GMO) i sztucznych polepszaczy.

Strefy promocyjne oznakowane zostały kolorem czerwonym i zielonym: na czerwono - okazje tygodnia oraz na zielono - okazje tygodnia z asortymentu świeżego.

W wyremontowanych sklepach zostały wprowadzone nowe wózki zakupowe dla dorosłych - z wygodnymi uchwytami oraz miejscem na delikatne artykuły. Sieć oferuje również małe wózki zakupowe dla dzieci.

W kwietniu 2018 r. sieć przygotowała firm prezentujący nowe wnętrza sklepów w Polsce.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (2)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum