Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

W poprzedniej akcji Biedronki Gang Świeżaków klienci odebrali ok. 5 mln pluszaków

Cieszymy się, że rynek docenił naszą wiodącą rolę w promowaniu spożywania warzyw i owoców przez dzieci, a także z tego, że nasze pomysły znajdują naśladowców – komentuje Biedronka duże zainteresowanie ubiegłoroczną kampanią Gang Świeżaków oraz to, iż z podobną kampanią ostatnio wystartował Lidl.
Reklama

- Jak zawsze  najważniejsze są dla nas oczekiwania klientów, którzy w pierwszej edycji akcji Gang Świeżaków odebrali około 5 milionów pluszaków, a dzięki niej dzieciaki jedzą jeszcze więcej warzyw i owoców – dodaje Biedronka.

28 sierpnia br. ruszyła akcja „Gang Świeżaków 2”, w ramach której klienci robiący zakupy w Biedronce mogą za darmo zdobyć pluszaki w kształcie warzyw i owoców. W nowej edycji na klientów czekają miliony zabawek, w tym Juniorzy, czyli maskotki w mniejszym rozmiarze.

Ubiegłoroczna akcja trwała również od końca sierpnia. Jej efekty przerosły najwyższe oczekiwania. Akcja promocyjna dyskontu okazała się tak popularna, że zabrakło maskotek. W niektórych sklepach nie tylko nie było już zabawek, ale nawet naklejek, które potrzebne są, by dostać maskotkę.

Tymczasem, również 28 sierpnia tego roku ruszyła bardzo podobna akcja konkurencyjnej sieci Lidl. W sprzedaży znajdzie się m.in. dojrzały pomidor, chrupiąca marchewka, soczysta śliwka. W sumie sześć zabawek. Różnice pomiędzy maskotkami Świeżakami a Lidlakami są trudno dostrzegalne. Maskotki są do siebie naprawdę bardzo podobne. 

Jak komentuje Lidl, kolekcja Lidlaków z Ryneczku Lidla wprowadzono w odpowiedzi na liczne prośby klientów, którzy zgłaszali chęć nabycia takich zabawek dla swoich dzieci. 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (2)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.