W poprzedniej akcji Biedronki Gang Świeżaków klienci odebrali ok. 5 mln pluszaków

- Jak zawsze najważniejsze są dla nas oczekiwania klientów, którzy w pierwszej edycji akcji Gang Świeżaków odebrali około 5 milionów pluszaków, a dzięki niej dzieciaki jedzą jeszcze więcej warzyw i owoców – dodaje Biedronka.
28 sierpnia br. ruszyła akcja „Gang Świeżaków 2”, w ramach której klienci robiący zakupy w Biedronce mogą za darmo zdobyć pluszaki w kształcie warzyw i owoców. W nowej edycji na klientów czekają miliony zabawek, w tym Juniorzy, czyli maskotki w mniejszym rozmiarze.
Ubiegłoroczna akcja trwała również od końca sierpnia. Jej efekty przerosły najwyższe oczekiwania. Akcja promocyjna dyskontu okazała się tak popularna, że zabrakło maskotek. W niektórych sklepach nie tylko nie było już zabawek, ale nawet naklejek, które potrzebne są, by dostać maskotkę.
Tymczasem, również 28 sierpnia tego roku ruszyła bardzo podobna akcja konkurencyjnej sieci Lidl. W sprzedaży znajdzie się m.in. dojrzały pomidor, chrupiąca marchewka, soczysta śliwka. W sumie sześć zabawek. Różnice pomiędzy maskotkami Świeżakami a Lidlakami są trudno dostrzegalne. Maskotki są do siebie naprawdę bardzo podobne.
Jak komentuje Lidl, kolekcja Lidlaków z Ryneczku Lidla wprowadzono w odpowiedzi na liczne prośby klientów, którzy zgłaszali chęć nabycia takich zabawek dla swoich dzieci.