Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

W przypadku piwa może zadziałać "efekt szminki"

To jaki czeka nas sezon piwny będzie zależało w dużej mierze od pogody, od tego czy Polacy wybiorą wypoczynek w kraju czy za granicą, ale także jak mocno będą zaciskać pasa w czasach inflacji - mówi Magdalena Brzezińska, dyrektor ds. korporacyjnych w Grupie Żywiec. I dodaje, że branża piwna liczy na efekt szminki, czyli skłonność konsumentów do pozwalania sobie na małe przyjemności, gdy duże stają się zbyt drogie.
Reklama

Firma czuje się dobrze przygotowana do sezonu, zarówno jeśli chodzi o ofertę jak i zaplanowaną obecność marketingową. 

Odświeżyliśmy i poszerzyliśmy naszą ofertę zarówno jeśli chodzi o tradycyjne piwa pod marką Żywiec i Heineken, Wprowadziliśmy też nowe warianty do oferty bezalkoholej zarówno jeśli chodzi o Desperados, Warkę jak i Żywiec, w tym zupełną nowość Limonż, czyli cytrusowe smaki Jasnego Lekkiego w wersji alkoholowej i bezalkoholowej - wskazuje Magdalena Brzezińska.

Dodatkowo marka jak co roku będzie obecna na festiwalach w tym Orange Festiwal, ale przede wszystkim na swojej flagowej imprezie Męskie Granie, które w tym roku będzie się odbywało zarówno w piątki jak i soboty. W ten sposób impreza obejmie 16 koncertów w 8 miastach, na dwóch scenach.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum