W przypadku piwa może zadziałać "efekt szminki"

Firma czuje się dobrze przygotowana do sezonu, zarówno jeśli chodzi o ofertę jak i zaplanowaną obecność marketingową.
Odświeżyliśmy i poszerzyliśmy naszą ofertę zarówno jeśli chodzi o tradycyjne piwa pod marką Żywiec i Heineken, Wprowadziliśmy też nowe warianty do oferty bezalkoholej zarówno jeśli chodzi o Desperados, Warkę jak i Żywiec, w tym zupełną nowość Limonż, czyli cytrusowe smaki Jasnego Lekkiego w wersji alkoholowej i bezalkoholowej - wskazuje Magdalena Brzezińska.
Dodatkowo marka jak co roku będzie obecna na festiwalach w tym Orange Festiwal, ale przede wszystkim na swojej flagowej imprezie Męskie Granie, które w tym roku będzie się odbywało zarówno w piątki jak i soboty. W ten sposób impreza obejmie 16 koncertów w 8 miastach, na dwóch scenach.