Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

W sklepach Carrefour innowacyjna nawigacja prowadzi po kategorii napojów

W czterech sklepach sieci Carrefour w Warszawie i Poznaniu dostępna jest innowacyjna nawigacja po kategorii napojów, zrealizowana przez Agencję 4Frame dla koncernu Coca-Cola. "Napojowskaz" to interaktywne rozwiązanie, które zwiększa doznania i wrażenia podczas zakupów.
Reklama

„Napojowskaz” to interaktywne rozwiązanie, którego celem jest nawigacja konsumenta po kategorii napojów w sieci sklepów Carrefour. Dzięki ledowej instalacji w alejce ułatwia on odnalezienie ulubionego napoju na sklepowej półce. Po wybraniu produktu na ekranie klient prowadzony jest do regału z napojem poprzez system rozbłyskujących świateł. Wkrótce konstrukcje zostaną dodatkowo wyposażone w kinecta, co jeszcze bardziej zwiększy doznania i przyciągnie uwagę konsumentów.

Za projekt odpowiada Agencja 4Frame począwszy od pomysłu, przez kreację aż po realizację. Rozwiązania interaktywne dostarcza Lemon&Orange.

Nawigacja dostepna jest w sklepach Carrefour w czterech lokalizacjach: Galerii Wileńskiej w Warszawie, Centrum Handlowym Posnania w Poznaniu, w Galerii Północnej i Arkadii w Warszawie.   

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum