W sklepach Carrefour innowacyjna nawigacja prowadzi po kategorii napojów

„Napojowskaz” to interaktywne rozwiązanie, którego celem jest nawigacja konsumenta po kategorii napojów w sieci sklepów Carrefour. Dzięki ledowej instalacji w alejce ułatwia on odnalezienie ulubionego napoju na sklepowej półce. Po wybraniu produktu na ekranie klient prowadzony jest do regału z napojem poprzez system rozbłyskujących świateł. Wkrótce konstrukcje zostaną dodatkowo wyposażone w kinecta, co jeszcze bardziej zwiększy doznania i przyciągnie uwagę konsumentów.
Za projekt odpowiada Agencja 4Frame począwszy od pomysłu, przez kreację aż po realizację. Rozwiązania interaktywne dostarcza Lemon&Orange.
Nawigacja dostepna jest w sklepach Carrefour w czterech lokalizacjach: Galerii Wileńskiej w Warszawie, Centrum Handlowym Posnania w Poznaniu, w Galerii Północnej i Arkadii w Warszawie.