PARTNER PORTALU

W styczniu Media Expert i Lidl wydały najwięcej na reklamę

Autor: press.pl 11 marca 2021 10:07

W styczniu 2021 roku sieci detaliczne zwiększyły wydatki na promocję w telewizji o 30,8 proc. Według danych cennikowych netto firmy Kantar na reklamę w mediach (bez promocji w internecie i bez uwzględnienia rabatów) handlowcy przeznaczyli w styczniu 468,9 mln zł - o 0,3 proc. mniej niż w styczniu 2020 roku - podaje press.pl

Najwięcej przeznaczono na promocję w radiu – 243,8 mln zł (wzrost o 4,8 proc.). Na promocję w telewizji przeznaczono 165 mln zł (wzrost o 30,8 proc.). W pozostałych mediach wydatki reklamowe ograniczono: w magazynach – 37,4 mln zł (spadek o 26,9 proc.), w dziennikach – 12,4 mln zł (spadek o 49,6 proc.), OOH – 9,4 mln zł (spadek o 63,6 proc.), w metrze – 0,9 mln zł (spadek o 59,9 proc.). Na reklamę w kinie nie przeznaczono nic, bo kina były zamknięte (w styczniu ub.r. było to 7,8 mln zł).

Najwięcej na reklamę w handlu wydała w styczniu firma Terg (Media Expert) – 63,3 mln zł (wzrost o 40,4 proc.). Dalej były: Lidl – 54,8 mln zł (wzrost o 9,6 proc.), Euro-Net Warszawa (RTV Euro AGD) – 53,9 mln zł (wzrost o 31,7 proc.), Neonet Wrocław – 47,6 mln zł (wzrost o 133 proc.) i Jeronimo Martins Polska (Biedronka) – 15,4 mln zł (spadek o 52,3 proc.).

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Kacpert25 2021-03-18 01:19:20

    @mander Nie sądzę że większościowy, chyba nie ma takich badań ale dobrze im życzę bo to polska firma

  • mander 2021-03-16 03:08:31

    ME dużo inwestuje w reklamę, ale jak widać wychodzi im to na dobre. Na rynku mają spory udział, chyba nawet większościowy

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)





BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8137
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    3,99

  • Śr

    3,03

  • Min

    2,78

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.