W trakcie jednej e-transakcji kupujemy akcesoria wnętrzarskie za 550 zł

Autor: dlahandlu.pl 28 grudnia 2020 09:22

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez platformę Homebook.pl 58% użytkowników platformy w czasie lockdownu przeprowadzała w domach gruntowne porządki, a 25% z nich - niewielkie prace remontowe.

Użytkownicy najczęściej poszukiwali produktów z kategorii oświetlenia, w tym – lamp (2,2 mln klików). Tuż za nimi znalazły się narożniki (2 mln klików), łóżka (1,9 mln klików). Dalsze pozycje tej listy przypadły fotelom i krzesłom oraz sofom i kanapom.
Okazuje się, że osoby urządzające wnętrza w 2020 chętniej niż w 2019 kupowały przez internet również meble ogrodowe, rzadziej dekoracje (wśród których najchętniej poszukiwane były dekoracje ścienne).
Krokiem poprzedzającym zakupy dodatków do domu najczęściej jest przeglądanie inspiracji dostępnych w internecie. Obecna ścieżka zakupowa rozpoczyna się od poszukiwań zdjęć prezentujących konkretne style oraz rozwiązania aranżacyjne i dopiero na ich podstawie zapada decyzja o zakupie wybranych produktów.

W 2020 roku najczęściej internauci poszukiwali w sieci pomysłów na urządzenie kuchni (blisko 900 000 odsłon).  Na drugim miejscu najczęściej poszukiwanych inspiracji znalazł się salon. W tej kategorii największą popularnością cieszyły się inspiracje prezentujące wnętrza w stylu nowoczesnym oraz połączenie salonu z aneksem kuchennym. W trzeciej kolejności użytkownicy Homebook.pl byli zainteresowani pomysłami na aranżację swoich łazienek. Wysoką popularnością wśród społeczności portalu cieszą się również inspiracje i porady na temat budowy domów modułowych oraz o tych o niewielkim metrażu.

Największa aktywność konsumentów przypada na okres sezonowych wyprzedaży. Średnia wartość pojedynczej transakcji dokonywanej w sklepach partnerów Homebook.pl wyniosła w mijającym roku 550 zł – w odniesieniu do poprzedniego to ponad 20-procentowy wzrost. Konsekwentnie rozszerza się również grupa użytkowników zainteresowanych zakupami online:
- Grupa użytkowników deklarujących robienie zakupów w sklepach online wzrosła o blisko 30% – podsumowuje Ewelina Saja z platformy Homebook.pl.
W 2020 roku platforma Homebook wygenerowała dla swoich partnerów GMV o łącznej wartości 101 mln zł, a liczba użytkowników portalu wzrosła o 60% względem ubiegłego roku.

Według najnowszego raportu Gemius „E-commerce w Polsce 2020″ już 73% Polaków decyduje się na korzystanie z oferty sklepów online.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6388
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    5,48

  • Śr

    4,72

  • Min

    3,60

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.