Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

W tym roku nie zrobimy zakupów w rockowym sklepie Lidla, ale możemy kupić gadżety Pol‘and‘Rock

30 lipca sieć Lidl rusza ze sprzedażą gadżetów związanych z festiwalem Pol‘and‘Rock. W sprzedaż znajdą się m.in. t-shirty, torby, magnesy i breloczki.
Reklama

Ceny wahają się od 14,99 zł za gumowy breloczek do 59,90 zł za zestaw zaprojektowany specjalnie dla sieci (puzzle Pol‘and‘Rock, opaska na rękę, frisbee Lidl Plus, piłka plażowa Lidl Plus).

Przypomnijmy, że od kilku lat marka pojawiała się na festiwalu m.in. ze swoim polowym sklepem. Rockowa Wyspa Lidla działała 24 godziny na dobę. W tym roku niestety ze względu na pandemię festiwal się nie odbędzie. W kwietniu br. organizatorzy imprezy zapowiedzieli organizację wirtualnej odsłony imprezy.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum