W tym roku powstanie kilka sklepów Easy Auchan na stacjach bp

Auchan Retail Polska i bp zapowiadają otwarcie kolejnych 6 sklepów w nowym formacie convenience pod szyldem Easy Auchan na stacjach benzynowych bp w Warszawie i Krakowie, w ślad za uruchomieniem z sukcesem pierwszych 3 sklepów nowego formatu pod koniec ubiegłego roku.
W listopadzie 2020 r. ruszył pierwszy sklep Easy Auchan na stacji paliw bp Reduta w Warszawie. W grudniu tego samego roku otwarte zostały dwie kolejne pilotażowe placówki w Warszawie.
- Nowy pilotażowy format sklepów Easy Auchan na stacjach bp działa d kilku tygodni, ale już widać, że sprzedaż rośnie obiecująco. Klienci dobrze oceniają nową propozycję asortymentową. Obserwujemy duże zainteresowanie produktami świeżymi i ultra świeżymi, jak również produktami bio, czy vege. Klienci również ciepło przyjęli ofertę świeżo wypiekanego pieczywa oraz dostępność owoców, warzyw i produktów fit – informuje Auchan.
Easy Auchan to także miejsce zakupów oraz kącik gastronomiczny Wild Bean Cafe. Obecnie kawiarenka oferuje sprzedaż dań na wynos. Stacje są także miejscem odbioru zakupów realizowanych w opcji Click&Collect za pośrednictwem platformy Auchan Direct, a w ramach home delivery Klient może zamówić dostawę zakupów do domu używając aplikacji Glovo lub Uber Eats.
Kolejne placówki Easy Auchan na stacjach bp będą otwierane w najbliższych miesiącach w Warszawie i Krakowie. Podjęcie decyzji o szerokim wprowadzeniu formatu na rynek planowane jest do końca 2021 r.
Przeczytaj także:
W 2021 roku Grupa bp chce we wszystkich krajach Europy, w których działa otworzyć kolejnych 300 placówek convenience w koncepcji partnerskiej z wybranymi partnerami detalicznymi. Kilka sklepów w ramach tego programu współpracy powstanie w Polsce.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
-
Profesjonalista z Rynku 2021-01-27 13:38:14
BP może mieć problem, jak Auchan wyjdzie z Polski. Marka jest wyraźnie zapóźniona względem rynku (brak wdrożonej strategii omnichannel, brak pomysłu na big box-y). Czy nie lepiej było zrobić ten projekt z Żabką lub Carrefour? W UK EuroGarages kupił ASDA. Może to jest kierunek dla BP, żeby zdobyć kompetencje w Retail?
- 09:59 ALDI jest kobietą - panie stanowią 70% kadry managerskiej i kierowniczej
- 09:54 Premier: pandemia stała się katalizatorem cyfrowej transformacji
- 09:52 Michał Dworczyk: chcielibyśmy, aby obostrzenia w Wielkanoc były jak najmniej...
- 09:36 62 proc. franczyzobiorców sieci Żabka to kobiety
- 09:33 Pointpack i Poczta Polska dostarczą przesyłki do sklepów Żabka
- 09:32 Wiosenna odwilż gospodarcza lub kolejna fala bankructw
- 09:23 Konsument post-covidowy: jakie ma potrzeby?
- 08:57 Kobietom w biznesie wciąż pod górkę
-
W tym roku Sweet Gallery otworzy w Polsce 180 nowych punktów
-
Sieć pizzerii Stopiątka otwiera nowe lokale
-
Zakaz handlu przed Sądem Najwyższym w kontekście "przeważającej działalności"...
-
Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
-
Castorama zamiast Tesco w Rudzie Śląskiej
-
PRCH: Odwiedzalność centrów handlowych wynosi obecnie 77 proc. ubiegłorocznej
- 1 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 2 Tymczasowa decyzja UOKiK ws. transakcji Netto-Tesco
- 3 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 4 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 5 Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 6 Piotr i Paweł w Starym Browarze zlikwidowany
-
Plany Biedronki na 2021 rok: Około 700 mln euro inwestycji, 100 nowych sklepów
-
Startuje 9. edycja konkursu e-Commerce Polska awards
-
Ostatni dzwonek na Tarczę 2.0. PFR wyjaśnia wątpliwości
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.