PARTNERZY PORTALU
  • Partner portalu: EY

W warszawskim Klifie ruszył Pop-Up studia Fashion

Autor: dlahandlu.pl 20 lutego 2020 09:49

Warszawski Klif postawił na Customer Experience, tworząc unikatowe na Polską skalę FASHION & GLAM STUDIO. To miejsce dające możliwość skorzystania z pomocy szerokiego grona profesjonalistów z zakresu stylizacji, doradztwa personalnego, dress-codu oraz makijażu i pielęgnacji cery. Od niedawna odwiedzający Dom Mody Klif mogą w komfortowej atmosferze spotkać się na miejscu z wybranym specjalistą, aby przy kawie skorzystać z konsultacji pod okiem profesjonalisty.

– Stworzony przez nas projekt POP-UP, jest uzupełnieniem dotychczasowego serwisu FASHION i GLAM STUDIO o spotkania z dedykowanymi stylistami i kosmetologami, […] podczas których pomogą wybrać produkty i stylizacje dopasowane do potrzeb i oczekiwań każdego – informuje Sylwia Wiszowata-Łazarz, Associate Director Poland w firmie Cushman&Wakefield, zarządzającej Galerią Klif w Gdyni oraz Domem Mody Klif w Warszawie. - W ten sposób staramy się stworzyć przestrzeń, w której oprócz zakupów możemy doświadczyć emocji, rozwijać się, integrować i wspólnie się inspirować – dodaje.

Pomocą służą m.in. Ewelina Zesiuk - ekspertka stylu codziennego i biznesowego, stylista gwiazd – Grzegorz Bloch oraz Make-up Artist - Magdalena Pieczonka. 

W 2019 roku do grona najemców dołączyły marki, które poszerzyły szeroki wachlarz oferty Domu Mody Klif o nowe segmenty m.in. technologię oraz design. Nie mogło jednak zabraknąć także salonów z segmentu fashion. Pojawił się między innymi butik 10DAYS Amsterdam, marki słynącej z minimalistycznych kolekcji i dodatków, koncept MOOD, czyli polski premium multibrand, dedykowany nowoczesnym kobietom, a także międzynarodowa marka NISSA. To tylko niektóre z nowo dostępnych butików. Nie sposób pominąć również salonu Villeroy&Boch w odsłonie Premium Home – oferującej wyjątkowe produkty dla domu, także w duchu wellness oraz stoiska pioniera w produkcji bezdymnych urządzeń elektronicznych - IQOS.

DM Klif zaufali nie tylko klienci, ale również światowe firmy. Jedną z nich jest globalny gracz na rynku elektroniki i innowacji technologicznych - marka LG, która wybrała Klif w Warszawie na swój pierwszy w Europie Brand Store. Dzięki temu w Klifie otwarto butik umożliwiający zapoznanie się z selektywnymi produktami premium linii LG SIGNATURE, jak i przetestowanie najnowszych telewizorów technologii OLED czy NanoCell. Wszystko przy wsparciu wykwalifikowanego personelu LG Brand Store.

Ubiegły rok w warszawskim Domu Mody Klif upłynął pod znakiem 20 urodzin! Otwarty w 1999 roku Klif był jednym z pierwszych centrów handlowych w Polsce.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 5861
Ilość aktualnych ofert: 516776

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.