PARTNERZY PORTALU
  • Partner portalu: EY

Walka o talenty w handlu detalicznym w USA. Pieniądze kartą przetargową

Autor: dlahandlu.pl za Business Insider 28 stycznia 2020 11:46

Walmart testuje nowy model zatrudniania w 500 sklepach, który obejmuje wyższe wynagrodzenie dla niektórych pracowników - podał australijski Business Insider.

Detalista wprowadza dwa nowe stanowiska z wyższym wynagrodzeniem początkowym niż standardowe 11 dolarów za godzinę. Współpracownik zespołu będzie zaczynał od 12 dolarów za godzinę, a kierownik zespołu - od 18 dolarów.

Nowe role są częścią modelu „Great Workplace”, skoncentrowanego na zespole systemu, który zmienia sposób, w jaki pracownicy Walmart spełniają potrzeby klientów. Program został wdrożony w fazie testowej do około 500 sklepów ubiegłego lata.

Wynagrodzenie początkowe za inne prace w tych sklepach wynosi nadal 11 dolarów za godzinę.

- Nasi współpracownicy będą w coraz większym stopniu wymagali wielu umiejętności, będą pracować w zespołach i będą kompleksowo przeszkoleni. Zyskają szersze możliwości rozwoju - powiedziała rzeczniczka Walmart, Jami Lamontagne.

Wojna o talenty rozpętała się w całym sektorze detalicznym, gdy stopa bezrobocia osiągnęła historyczne minimum - wyniosła w grudniu zaledwie 3,5%. Główni detaliści, tacy jak Target, Amazon i Costco, już podnieśli płace.

Na początku stycznia sieć Taco Bell zapowiedziała, że w niektórych lokalizacjach przetestuje nowe wynagrodzenie dla dyrektora generalnego - w wysokości 100 000 dolarów, a do tego płatne zwolnienie chorobowe.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 5861
Ilość aktualnych ofert: 516776

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.