Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Warka rusza z nową kampanią reklamową

Ruszyła nowa kampania piwa Warka „Ekipa na swoim - Przejmijcie Piwiarnię".
Reklama
Kampania ma na celu zaprezentowanie Warki jako marki młodej, oryginalnej i mającej nieszablonowe pomysły na zaangażowanie swoich konsumentów.
Spoty z ekipą przyjaciół, którzy wykonują razem zabawne akcje, są emitowane w głównych i tematycznych kanałach telewizyjnych.

Z kolei na facebokowym fanpage'u i stronie internetowej Warki uruchomiono aplikację „Ekipa na swoim - Przejmijcie Piwiarnię". Jest to rodzaj castingu na bohaterów imprezy, a uczestnicy mogą wybrać jedną spośród trzech akcji: Bozno - imprezę w mafijno-filmowym klimacie, Puchar - piłkarskie święto lub Las Megas - zabawę w starym amerykańskim stylu. Zwycięży ten, kto zdaniem jury napisze najlepsze uzasadnienie, a co tydzień jedna z ekip wygra wybraną dla siebie imprezę. Działania potrwają do 17 marca.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum