Warka rusza z nową kampanią reklamową
Ruszyła nowa kampania piwa Warka „Ekipa na swoim - Przejmijcie Piwiarnię".

Fot. Adobe Stock. Data dodania zdjęcia 4 listopada 2022
Reklama
Kampania ma na celu zaprezentowanie Warki jako marki młodej, oryginalnej i mającej nieszablonowe pomysły na zaangażowanie swoich konsumentów.
Spoty z ekipą przyjaciół, którzy wykonują razem zabawne akcje, są emitowane w głównych i tematycznych kanałach telewizyjnych.
Spoty z ekipą przyjaciół, którzy wykonują razem zabawne akcje, są emitowane w głównych i tematycznych kanałach telewizyjnych.
Z kolei na facebokowym fanpage'u i stronie internetowej Warki uruchomiono aplikację „Ekipa na swoim - Przejmijcie Piwiarnię". Jest to rodzaj castingu na bohaterów imprezy, a uczestnicy mogą wybrać jedną spośród trzech akcji: Bozno - imprezę w mafijno-filmowym klimacie, Puchar - piłkarskie święto lub Las Megas - zabawę w starym amerykańskim stylu. Zwycięży ten, kto zdaniem jury napisze najlepsze uzasadnienie, a co tydzień jedna z ekip wygra wybraną dla siebie imprezę. Działania potrwają do 17 marca.
Reklama