Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Warka Strong wraca do telewizji

Po ponad dwuletniej przerwie Grupa Żywiec rozpoczęła telewizyjną kampanię reklamową piwa Warka Strong. Spot, autorstwa agencji Just, podkreśla unikalną recepturę napoju - podają wirtualnemedia.pl.
Reklama

Telewizyjna reklama Warki Strong pokazuje tradycyjny sposób warzenia tego piwa według receptury opartej na kompozycji dwóch słodów jęczmiennych: pilzneńskiego i ciemnego prażonego. 

W kampanii prezentowana jest odświeżona na początku br. identyfikacja wizualna Warki Strong. Etykieta piwa jest utrzymana w kolorach czarnym i złotym oraz przedstawia siedem gwiazdek mających symbolizować wyjątkowość i najwyższą jakość.

 

Jest to pierwsza od ponad dwóch lat telewizyjna kampania reklamowa Warki Strong. Spot od 24 listopada jest emitowany w kanałach ogólnopolskich i tematycznych. Ponadto akcja reklamowa obejmuje punkty sprzedaży.

Kreacją spotu zajęła się agencja Just, produkcją - dom produkcyjny Opus Film, a media zaplanował i kupił dom mediowy MediaVest. Działania PR prowadzi agencja Roots PR.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.