PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Warka z kolejną odsłoną mundialowej kampanii

Autor: pr 7 maja 2018 12:19

Biało-czerwone auta, budynki, a nawet góry – na kilkadziesiąt dni przed rozpoczęciem najważniejszej sportowej imprezy na Planecie Warka da się już wyczuć atmosferę piłkarskiego święta. Potwierdza to nowy spot reklamowy marki, od 1 maja wyświetlany w stacjach telewizyjnych.

– Na niespełna dwa miesiące przed startem najważniejszego piłkarskiego wydarzenia czterolecia postanowiliśmy jeszcze raz zajrzeć na Planetę Warka. Z każdym dniem coraz bardziej daje się tam wyczuć atmosferę piłkarskiego święta, m.in. za sprawą chust, które stają się koniecznym atrybutem kibica. Wierzymy, że podobnie, jak w naszym spocie, w czerwcu wyglądać będzie cała Polska, przepełniona biało-czerwonymi barwami. A Warka najbardziej piłkarska marka piwna dołoży do tego swoją cegiełkę – mówi Ewelina Kawnik, kierownik marketingu marki Warka w Grupie Żywiec. 

Zaangażowanie kibiców robi wrażenie na trenerze Adamie Nawałce, który czujnym okiem obserwuje jak mieszkańcy Planety Warka mobilizują się przed turniejem. Przygotowaniom towarzyszy piłkarski hymn, wykonywany do melodii z filmu „Siedmiu wspaniałych”.

Spoty z udziałem trenera Adama Nawałki są częścią wielkiej piłkarskiej kampanii „Warka biało-czerwoni”. Przed zbliżającym turniejem w Rosji, marka w loterii piwnej rozdaje kibicom 2 mln chust i 4 mln piw, nawiązała też współpracę z twórcami „5 sposobów na…”, jednego z najpopularniejszych polskich kanałów na YouTube. W ramach cyklu „Drużyna na 5” powstają filmy o tematyce piłkarskiej, które premierowo pojawiają się w każdy piątek o godz. 18.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7760

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    6,24

  • Śr

    5,12

  • Min

    4,05

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.