Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Wartość e-sprzedaży B2B wyniesie w tym roku ok. 225 mld zł

Firmy ruszyły na zakupy w sieci. Wartość e-sprzedaży B2B w tym roku wyniesie ok. 225 mld złotych, a w kolejnych latach może nawet rosnąć po 10-20 proc. – informuje „Rzeczpospolita”.
Reklama

Powody są takie same jak w przypadku rosnących zakupów internetowych wśród konsumentów – z jednej strony to oszczędności, a z drugiej dostęp do znacznie większej oferty towarów, ale również usług.

Z szacunków platformy Marketplanet, która zajmuje się internetowymi zakupami B2B wynika, że jeszcze rok temu ten segment rynku wart był 215 mld złotych, a kwota ta jest znacznie wyższa niż w przypadku transakcji zawieranych przez klientów indywidualnych, którzy mają w tym roku wydać w sieci ok. 39 mld zł.

Czytaj więcej w „Rzeczpospolitej”.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum