Wasz Sklep Spar o współpracy ze stacjami paliw: Nadszedł właściwy czas na połączenie sił

Rozwój formatu SPAR Express na stacjach paliw to ważny element strategii marki SPAR na polskim rynku.
- Wierzymy, że partnerska współpraca sieci spożywczej i stacji paliw to bardzo atrakcyjna koncepcja, pozwalająca na budowanie wysokiego poziomu kompetencji w jednym i drugim obszarze. Taka koncepcja rozwoju jest z jednej strony szansą dla marki SPAR na zwiększenie swojej obecności na rynku, a dla operatora stacyjnego – możliwością profesjonalnego rozszerzenia swojej oferty pod znanym, międzynarodowym szyldem - wyjaśnia Tomasz Syller.
- Sklepy na stacjach paliw z każdym rokiem zbliżają się swoja ofertą do małych sklepów spożywczych – dziś oceniamy, że nadszedł właściwy czas na połączenie sił. Detalista wraz ze swoim know-how może wspierać operatora paliwowego w obszarach takich jak: category management, pricing, planowanie powierzchni sprzedaży oraz polityka handlowa - podsumowuje CEO spółki Wasz Sklep Spar.
Przypomnijmy, że w ostatnim czasie z nowym formatem na stacjach paliw zadebiutowała sieć Auchan. Auchan to trzeci detalista z którym koncern BP nawiązał współpracę.