Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Wasz Sklep Spar rozwija markę własną. W projekcie pomaga Daymon Worldwide

Wasz Sklep Spar rozpoczął współpracę z  Daymon Worldwide Inc. z USA (tworzącej marki własne m.in. dla sieci Pingo Doce). Celem współpracy jest pozyskiwanie produktów i wdrażanie marki własnej. Firma podaje, że pierwsze produkty pod własną marką są już dostępne w sklepach Piotr i Paweł w Polsce.
Reklama

- Projekt marki własnej to ważny element naszego planu strategicznego. Intensywnie pracujemy nad jej rozwojem z Daymon Worldwide Inc. Wierzymy, że ta współpraca i projekt marki własnej SPAR przyniesie duże korzyści naszym partnerom detalicznym – jest to nowy, bardzo obiecujący rozdział rozwoju Wasz Sklep Spar w Polsce – powiedział Tomasz Syller, dyrektor zarządzający, członek zarządu społki.

W październiku 2019 Spar Group sfinalizował umowę przeniesienia własności udziałów spółki Grupa Piotr i Paweł sp. z o.o. Sklepy Piotr i Paweł będą systematycznie zmieniać logo na SPAR i dołączą do międzynarodowego holdingu.

Spar Group podaje, że jako inwestor wspiera Grupę Piotr i Paweł w zakresie spłaty zobowiązań, negocjacji umownych i rozwoju. Dotychczas podpisano lub odnowiono kontrakty z prawie 350 dostawcami. W systemie logistycznym jest już dostępnych ponad 7.500 produktów od prawie 500 dostawców.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum