Wawel rusza z nową kampanią produktową

Cały świat może być Fresh & Fruity – taki przekaz niesie nowa kampania Wawelu, której celem jest wzrost świadomości marki. W ramach kampanii zaplanowano intensywną kampanię digital i emisję spotu TV. Całość uzupełniają działania PR i silne wsparcie produktu w miejscach sprzedaży. Marka startuje także z konkursem w social mediach z użyciem nowych technologii.
Fresh & Fruity, tak jak i inne produkty Wawelu objęte są pionierskim projektem Dobre Składniki – tak dla soków owocowych, nie dla substancji konserwujących, barwników oraz sztucznych aromatów.
Rusza kampania promocyjna – spoty TV (15 sek.) zobaczymy od sierpnia do listopada
w wiodących stacjach największych grup mediowych: TVP, TVN i Polsat. Wawel przygotował także szeroko zakrojone działania w kanałach digital trwające od 3 września do 14 października, (Facebook, Youtube, GDN) oraz działania PR skierowane do mediów. Za przygotowanie spotów TV odpowiada Lemon Film Studio, zakupem mediów zajął się Mets, kampanię digital i strategię komunikacji przygotowała agencja Schulz Brand Friendly.
Nową kampanię uzupełnia konkurs dla konsumentów w kolorach Fresh & Fruity. Należy wybrać swoje ulubione galaretki Fresh & Fruity, wejść na fanpage marki na Facebooku i zrobić zdjęcie w owocowych kolorach. W konkursie wykorzystano program bota, a na zwycięzców czekają nagrody w postaci aparatów Instax Mini i albumów. Konkurs rozpocznie się 17 września i potrwa do 14 października.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- 14:57 IKEA: w ciągu 5 lat zainwestowaliśmy w Polsce 4,5 mld zł
- 14:30 Rodzina Mulinez, właściciele Auchan zakładają spółkę nieruchomościową Nhood
- 14:23 Diebold Nixdorf zatrudni w Katowicach blisko stu pracowników
- 13:54 Minister zdrowia: Do czwartku zostanie ogłoszona decyzja w sprawie obostrzeń
- 13:44 Konfederacja Lewiatan: Podatek od sprzedaży detalicznej muszą płacić także...
- 13:38 Sieć supermarketów Denner skorzysta z energii słonecznej z elektrowni na tamie
- 13:30 Po debiucie akcje InPostu zyskują
- 13:11 Circle K wspiera pomoc psychologiczną dla dzieci i młodzieży
-
Chiny: Xi pisze list do byłego szefa Starbucksa i zachęca do poprawy relacji...
-
UOKIK przebadał pieluchy dla dzieci - Pampers wypada blado
-
PKD sklepów franczyzowych nie uprawnia ich do tarczy, pomimo, że nie mogą...
-
Analitycy: Popyt na materiały remontowo-budowlane utrzyma się
-
Franczyza w Sejmie: państwo musi walczyć z tyranią wielkich korporacji
-
Barbora rusza z e-sklepem w Warszawie. Do maja darmowa dostawa
- 1 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 2 Wynagrodzenie na stanowisku kasjer w Kaufland wzrośnie do max. 4100 zł brutto
- 3 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 4 Franczyza w Sejmie: państwo musi walczyć z tyranią wielkich korporacji
- 5 InPost przewiduje wzrost udziału e-commerce w sprzedaży detalicznej w Polsce...
- 6 Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
-
Hybrydowy kongres, czyli EEC w 2021 roku
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »GORĄCE OFERTY
POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Warszawa Białołęka (Grodzisk), Internetowa, 40.26 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Gdańsk Jasień (Kiełpinek), Sympatyczna, 63.20 m², wynajmę mieszkanie
- Dom, Wrocław Żerniki (Fabryczna), Gromadzka, 82.20 m², sprzedam dom
- Lokal użytkowy, Gdańsk, Prezydenta Lecha Kaczyńskiego, 91.50 m², sprzedam lokal użytkowy
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.