PARTNER PORTALU

We wrześniu centra handlowe odwiedziło mniej klientów niż w sieprniu

Autor: dlahandlu.pl 12 października 2020 12:56

Według danych Polskiej Rady Centrów Handlowych (PRCH) odwiedzalność obiektów handlowych we wrześniu utrzymała się na podobnym poziomie jak w sierpniu br. i wyniosła średnio 81 proc. ubiegłorocznej.

Miesięczne zestawienie danych PRCH Daily Footfall Index pokazuje, że w ciągu jednego handlowego, wrześniowego dnia każde centrum handlowe odwiedziło średnio 10,9 tys. osób. To niewielki spadek w stosunku do sierpnia - o 0,5 tys., czyli o 1 punkt procentowy. Dotąd PRCH obserwowała regularny wzrost odwiedzalności w galeriach z miesiąca na miesiąc. 

Wrześniowe rezultaty są zróżnicowane. Małe i średnie obiekty handlowe notowały w pierwszym miesiącu roku szkolnego lepsze wyniki o kilka punktów procentowych, a  nieruchomości handlowe o dużej oraz bardzo dużej powierzchni rejestrowały nieco niższą odwiedzalność. Rozbieżności widać również w podziale na regiony. Według PRCH Daily Footfall Index, we wrześniu, najwięcej klientów powróciło do galerii w regionach centralnym i południowo-zachodnim. Tam odwiedzalność utrzymywała się na średnim poziomie 82% ubiegłorocznej. Najsłabiej na tle innych części kraju wypadł region wschodni - zaobserwowano w nim średni footfall na poziomie jedynie 75% ubiegłorocznego.

Miesięczne wyniki odwiedzalności wyraźnie pokazują, że klienci najchętniej robią zakupy w weekendy. W soboty galerie notowały średnio 44% wzrost liczby klientów w porównaniu z innymi dniami handlowymi. Rekordowy wynik zaobserwowano w tę, przypadającą na 26 września, kiedy to każde badane centrum handlowe odwiedziło średnio prawie 16 tys. osób, o ponad 5 tys. więcej niż w inne dni handlowe.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7174

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    6,92

  • Śr

    5,88

  • Min

    3,55

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.