Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Według analityków Eko Holding powinno skupić się na detalu

Zdaniem analityków giełdowych w związku z tym, że Eko Holding jest ciągle stosunkowo niewielką spółką powinien skupić się na swoim podstawowym biznesie, czyli rozwoju sieci detalicznych - Eko i Rabat. W momencie gdy spółka osiągnie odpowiednią skalę będzie mógła pomyśleć o rozwoju dystrybucji i obsłudze niezależnych sklepów działających na rynku - pisze portalspozywczy.pl.
Reklama

Krzysztof Gradecki, prezes Eko Holding pytany, czy spółka planuje rozwój dystrybucji żywności np. poprzez przejęcia w innych regionach kraju stwierdził, że nie zapadła jeszcze decyzja w tej sprawie. - Rovita została przejęta w konkretnym celu, aby zapewnić obsługę logistyczną sklepów Eko i Rabat. Jeszcze za wcześnie aby mówić o dalszym rozwoju dystrybucji żywności, będziemy się tej kwestii przyglądać.
Witold Jękot, prezes zarządu Rovita S.A., stwierdził jedynie, że szkoda byłoby marnować potencjał dystrybucyjny, który wnosi Rovita do Grupy. Jednocześnie zaznaczył, że dalszy rozwój dystrybucji będzie zależał od decyzji władz Eko Holdingu.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.