Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Według franczyzobiorców McDonald's plan naprawy nie przynosi efektów

Plan naprawy McDonald'sa nie przynosi - według franczyzobiorców - rezultatów. Przeciwnie - uważają oni, że problemów jest jeszcze więcej niż wcześniej - pisze serwis wyborcza.biz.
Reklama

McDonald's od dawna nie ma dobrej passy. W ujęciu rocznym obrót koncernu za 2014 r. zmniejszył się o 10 proc. - spadł do 6,5 mld dol. Wyjątkowo kiepsko jest właśnie w Stanach Zjednoczonych, gdzie w ubiegłym roku zyski firmy spadły aż o 14 proc. - do 4,76 mld dol. Był to najgorszy wynik koncernu w jego historii. Receptą na te bolączki miał być plan naprawczy, który w maju zapowiedział nowy prezes spółki Steve Easterbrook.

Sceptycyzm franczyzobiorców wywołany jest właśnie tym planem. Easterbrook postanowił, że w Stanach Zjednoczonych śniadania będą wydawane w lokalach McDonald's przez cały dzień. Wprowadził też usługę stworzenia własnej kanapki dla klienta z 30 różnych składników spożywczych. Według franczyzobiorców to tylko komplikuje sprawę, bo robienie przez cały dzień kanapek śniadaniowych zakłóca pracę kuchni, a z kolei rozmaite rodzaje kanapek komponowane przez samych klientów sprawiają, że kucharzom trudniej ich zadowolić i ustrzec się błędu.

Czytaj więcej na wyborcza.biz.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (2)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum