PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Wegański trend przybiera na sile

Autor: dlahandlu.pl 30 czerwca 2020 13:25

Wegański trend przybiera na sile Przybywa wegan, fot. Shutterstock

- Wzrost popytu na wegańskie produkty spożywcze jest zaskakujący i prawdopodobnie w przyszłości ten trend będzie jeszcze silniejszy. Przemawia za tym m.in. rosnąca świadomość klientów dotyczącą wpływu mięsa na środowisko naturalne i zdrowie - zauważa sieć Tesco. Detalista wprowadza do wszystkich sklepów w Wielkiej Brytanii dwa produkty "THIS" - alternatywę bekonu i kurczaka.

Jak podaje organizacja RoślinnieJemy, 52 proc. Amerykanów uważa, że firmy produkujące żywność powinny skupić się bardziej na rozwoju roślinnych dań i alternatyw mięsa - to wyniki badania przeprowadzonego w maju 2021 przez Humane Society. Kryzys w branży mięsnej związany z epidemią koronawirusa sprawił, że konsumenci jeszcze przychylniej patrzą na roślinne opcje.

Za oceanem Beyond Meat wprowadza nowy produkt - Cookout Classic, który ma być tańszą alternatywą dla klasycznego burgera Beyond Meat. Od 22 czerwca jest on dostępny m.in. w sklepach sieci Walmart i Target. Jak mówią przedstawiciele firmy, wprowadzenie Cookout Classic "ma na celu zmniejszenie różnicy w cenie między mięsem roślinnym a białkiem zwierzęcym, dzięki czemu  mięso roślinne stanie się bardziej dostępne dla większej liczby osób".

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6339
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    4,99

  • Śr

    3,67

  • Min

    2,98

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.