Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

WeNet z kampanią telewizyjną. Chce ułatwić MŚP przejście do netu

5 września ruszyła pierwsza ogólnopolska kampania reklamowa firmy WeNet. Kampania emitowana będzie w dwóch kanałach: telewizyjnym i digital. Spoty, z udziałem między innymi Roberta Korzeniowskiego, który jest ambasadorem firmy WeNet, będzie można zobaczyć przez cały wrzesień w kilkudziesięciu programach telewizyjnych, w tym w TVN i w Polsacie.
Reklama

 
Kampania kierowana jest do przedsiębiorców z sektora MŚP i ma za zadanie pokazać, jak przenieść swój biznes do sieci z pomocą doradców internetowych WeNet. Kreacja spotów opiera się na historiach bohaterów kampanii, którymi są właścicielka cukierni oraz Robert Korzeniowski – czterokrotny mistrz olimpijski, sportowiec, ale także przedsiębiorca. To właśnie firma WeNet pomogła Robertowi przenieść jego biznes do sieci, a on został ambasadorem marki. Spoty w kilku wersjach – 6, 15 i 30 sekundowych – dostosowane są do kanałów, w których będą wykorzystywane.

W latach 2019-2021 liczba realizowanych stron internetowych dla cukierni i piekarni wzrosła o 105%. Obecnie w internecie funkcjonuje 2711 stron piekarni i cukierni i z roku na rok liczba ta wzrasta o ok. 20%. Dlatego mam nadzieję, że właścicielom tych firm spodoba się nasz spot– podsumowuje Michał Wrzesiński, prezes WeNet.

Integralną częścią kampanii są też działania w digitalu – na licznych portalach i w mediach społecznościowych, w tym Google, Youtube, Facebook, które obejmą takie formaty jak video, search, display, content i mailingi.
- Ostatnie dane ze Statcounter mówią o tym, że prawie 96% polskich użytkowników Internetu korzysta z wyszukiwarki Google. Z kolei 46% zapytań trafiających do Google to wyszukiwania lokalne (ich liczba na urządzeniach mobilnych w latach 2017-2019 wzrosła średnio o 250%)*, co dodatkowo podkreśla wagę lokalnego marketingu internetowego – podkreśla Marcin Durzyński, wiceprezes zarządu WeNet.

Ponad 1 000 doradców internetowych firmy WeNet pomaga przedsiębiorcom wdrożyć narzędzia marketingowe. Firma oferuje abonamentowy/subskrypcyjny model rozliczeń. Oferta produktów spółki obejmuje tworzenie stron www, działania SEO, lokalny marketing internetowy czy e-commerce.

Za stworzenie koncepcji kreatywnej i produkcję spotów kampanii odpowiada Change, za dodatkowe wsparcie kreatywne w online Spot&Dot. Planowaniem i zakupem mediów w TV zajął się dom mediowy Value Media, a w digital ‘u Sales&more.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum