Westiwng zarządza promocjami dzięki Microsoft Dynamics
Sklep internetowy oferuje ponad 150 kampanii sprzedażowych miesięcznie, w których jest publikowane 30 tys. różnych produktów z obszaru home&living. Wszystkie produkty sprzedawane są w limitowanych ilościach i dostępne krótkoterminowo – do kilku dni. Codziennie na stronie pojawia się ok. 1000 nowych produktów z rabatami sięgającymi nawet 70%.
Z systemu Microsoft Dynamics w firmie korzysta obecnie 30 użytkowników. Obsługuje on kluczowe obszary działalności firmy, takie jak, zakupy i księgowość. Planowane jest również uruchomienie kolejnych standardowych funkcjonalności systemu NAV, które pozwolą na usprawnienie pracy.
- Planujemy wprowadzenie modułu „towar na zamówienie klienta z uwzględnieniem wybranej przez niego specyfikacji, a także optymalizację procesów przyjęcia i weryfikacji dostawy oraz drukowania etykiet produktowych – dodaje Marta Pogorzelska, dyrektor operacyjna w Westwing Home & Living.
„Prace rozwojowe mają być również prowadzone w kierunku usprawnienia wymiany danych pomiędzy systemami funkcjonującymi w przedsiębiorstwie, poprzez zastąpienie integracji opartej na plikach CVS, automatycznymi interfejsami, działającymi online (webservice). Usprawniona zostać ma również obsługa przyjęć oraz wydań w sklepie stacjonarnym poprzez wprowadzenie kolektorów danych. Projekt zakłada także bieżące wsparcie klienta, zarówno w zakresie MS Dynamics NAV, jak i LS Retail” – podsumowuje Andrzej Krawiec, ERP Technical Expert w JCommerce.