Whisky Jim Beam chce trafić do kobiet
Z myślą o kobietach Beam wprowadza właśnie na rynek trzy nowe produkty - koniak Courvoisier z dodatkiem czerwonego wina, cierpką wódkę Pucker oraz niskokaloryczne koktajle Skinnygirl.

Fot. Adobe Stock. Data dodania zdjęcia 4 listopada 2022
Reklama
Na początku przyszłego roku ma się także pojawić nowa linia czekoladowych likierów o nazwie Crave. Drink będzie mieszanką aromatów takich jak mięta, ostra papryka i wiśnia.
Firma po raz pierwszy zauważyła, że ma szansę na dotarcie do kobiet w 2009 roku, kiedy wprowadziła Red Stag - odmianę Jim Beam z dodatkiem aromatu czarnej wiśni. Pomimo męskiej nazwy i umowy reklamowej z wytatuowanym wokalistą Kid Rockiem, okazało się, że kobiety kupowały słodszą mieszankę prawie trzy razy częściej niż zwykłego bourbona.
Reklama