Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Whisky Jim Beam chce trafić do kobiet

Z myślą o kobietach Beam wprowadza właśnie na rynek trzy nowe produkty - koniak Courvoisier z dodatkiem czerwonego wina, cierpką wódkę Pucker oraz niskokaloryczne koktajle Skinnygirl.
Reklama
Na początku przyszłego roku ma się także pojawić nowa linia czekoladowych likierów o nazwie Crave. Drink będzie mieszanką aromatów takich jak mięta, ostra papryka i wiśnia.

Firma po raz pierwszy zauważyła, że ma szansę na dotarcie do kobiet w 2009 roku, kiedy wprowadziła Red Stag - odmianę Jim Beam z dodatkiem aromatu czarnej wiśni. Pomimo męskiej nazwy i umowy reklamowej z wytatuowanym wokalistą Kid Rockiem, okazało się, że kobiety kupowały słodszą mieszankę prawie trzy razy częściej niż zwykłego bourbona.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum