Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Wiceprezes Blue City: Ukraińcy wypełnili lukę odwiedzalności i obrotów

Niektóre galerie handlowe już w ubiegłym roku  twierdziły, że odwiedzalność ich obiektów wróciła do czasów sprzed pandemii. W moim odczuciu opinie te były formułowane mocno na wyrost. Sytuacja w centrach handlowych poprawiła się dopiero w tym roku, komentuje Yoram Reshef, wiceprezes Blue City.
Reklama

W Blue City od kilku tygodni mamy odwiedzalność na poziomie z wyjątkowo dobrego 2019 roku, w których odwiedziło nas 8,5 miliona klientów i obroty przekraczające te z 2019 roku o dwucyfrową wartość. Frekwencja klientów wzrastała stopniowo. Najpierw do centrów wróciły grupy młodych ludzi i rodziny z dziećmi. Ale 10-15 proc. lukę w odwiedzalności i obrotach najemców wypełnili nowi konsumenci, czyli Ukraińcy. Staraliśmy się i staramy przyciągnąć ich do Blue City np. poprzez prowadzenie działań komunikacyjnych w języku ukraińskim, relacjonuje  Yoram Reshef, wiceprezes Blue City.

W przypadku Blue City zadziałał jeszcze jeden czynnik. Powierzchnię w części biurowej kompleksu Blue City – Blue Office wynajął polski oddział ukraińskiego Państwowego Przedsiębiorstwa Dokument. Jest to instytucja odpowiedzialna za aktualizację dokumentów i wydawanie paszportów obywatelom ukraińskim, którzy przebywają w Polsce. Wejście do tej placówki możliwe jest z powierzchni centrum handlowego Blue City, na poziomie +2. Dzięki temu centrum zyskało nowych klientów. Na przykład wiele kawiarni i restauracji pracuje na pełnych obrotach już od samego rana - dodaje.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum