Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Wiceprezes Carrefour: To nie jest dobry czas na budowanie centrów handlowych

W czasach spowolnienia gospodarczego na pierwszy plan wysuwają się zakupy związane z żywnością, stąd operatorzy spożywczy generują lepsze wyniki finansowe, niż przedstawiciele pozostałych branż - w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Ronan Martin, wiceprezes Carrefour Polska.
Reklama
To wszystko bezpośrednio przekłada się na słabsze funkcjonowanie centrów handlowych, w których oferta poza spożywcza (moda, akcesoria, RTV, gastronomia) może stanowić do 80 proc. powierzchni - dodaje.

Dlatego obecnie nie jest dobry czas na budowanie nowych centrów handlowych.

- W obecnej chwili można więc raczej przychylić się do tezy, że jest to czas na remodeling i rekomercjalizację obecnych już centrów handlowych niż na budowanie nowych obiektów. Starsze centra handlowe mają nie tylko bardzo dobre lokalizacje, ale również lojalną grupę klientów - mówi Martin.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum