Większe salony i więcej sklepów. Pawo rozrasta się w centrach handlowych
Marka powiększa wszystkie swoje sklepy oraz poluje na nowe lokalizacje. - W najbliższych latach chcemy otwierać od 4 do 6 salonów rocznie – mówi Katarzyna Bara, dyrektor sprzedaży firmy Pawo. O 25 mkw. urośnie też każdy salon marki.
Sieć Pawo ma w tej chwili 32 salony w całej Polsce i wciąż się rozrasta. - W tym roku otworzyliśmy już dwa nowe sklepy w Silesi City Center oraz Posnani, przed nami kolejne trzy otwarcia, na północy i południu Polski. Chcemy rozwijać się poprzez salony własne oraz przez franczyzę – mówi Katarzyna Bara, dyrektor sprzedaży firmy Pawo.
Najbliższe otwarcie salonu Pawo odbędzie się jesienią w Galerii Bałtyckiej. - Mamy doświadczenie zarówno w lokalizacjach na ulicy jak i w centrach handlowych, bardzo zmienił się rynek, teraz lepiej funkcjonuje się w centrach handlowych, choć może kiedyś wrócimy na handlowe ulice – dodaje.
W strukturze salonów Pawo są 23 to sklepy własne oraz 9 sklepów franczyzowych.
- W ramach remodelingu każdy z naszych salonów powiększamy o ok. 25 mkw. w związku z tym, że do powierzchni wystawienniczej dokładamy rozbudowaną przymierzalnię – mówi dyrektor sprzedaży firmy. - Warto podkreślić, że wprowadzamy dwa nowe koncepty nowojorski i bardzo nowoczesny skandynawski, chcemy zobaczyć w którym koncepcie nasz klient lepiej się czuje – dodaje.
Obroty w kanale e-commerce rosną rok rocznie o około 100 proc. - W tej chwili ich wysokości równa się obrotom dobrego sklepu stacjonarnego - przyznaje Katarzyna Bara. - Sprzedaż internetowa stanowią coraz ważniejszą gałąź naszej firmy – dodaje.
Firma posiada własny magazyn do obsługi e-commerce. - Nasze zaplecze magazynowe jak i centrum logistyczne spokojnie obsługuję naszych klientów, choć nie wykluczamy rozbudowy, jeśli dynamika wzrostu sprzedaży w sklepie internetowym się utrzyma – mówi


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- Nd 18:34 Zakopane: Mimo zakazów otworzyła się największa na Krupówkach restauracja
- Nd 18:24 Prezydent: Rozumiem zniecierpliwienie ludzi obostrzeniami, ale przepisy...
- Nd 18:14 KiK w 2020 otworzył 56 sklepów i ma podobne plany na ten rok
- Nd 16:40 Rok 2021 przyniesie dalszy rozwój sieci 5G i internetu rzeczy
- Nd 12:21 KOWR promuje za granicą polską żywność pomimo pandemii
- Nd 11:13 Badanie: Ponad 65 proc. przedsiębiorców uważa, że pandemia trwale zmieni...
- Nd 10:07 Wartość banknotów w Polsce w ciągu dekady potroiła się
- Sb 14:50 Kaufland Polska: Udało się nam ograniczyć zużycie plastiku o prawie 1400 ton...
-
PKD sklepów franczyzowych nie uprawnia ich do tarczy, pomimo, że nie mogą...
-
Chiny: Xi pisze list do byłego szefa Starbucksa i zachęca do poprawy relacji...
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
W którą stronę pójdzie transformacja galerii handlowych?
-
Biedronka: Na opakowaniach produktów pojawi się komunikat o segregacji śmieci
-
Analitycy: Popyt na materiały remontowo-budowlane utrzyma się
- 1 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 2 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 3 Wynagrodzenie na stanowisku kasjer w Kaufland wzrośnie do max. 4100 zł brutto
- 4 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 5 Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
- 6 Właściciel zakładów mięsnych Henryk K. ujęty w Argentynie
-
Hybrydowy kongres, czyli EEC w 2021 roku
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.